خبرگزاری کار ایران

نگرانی کلاه زردها از خلف وعده مسئولان/ عمر دولت تمام شود سرگردانی ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۵۸۴

اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق می‌گویند: در حالیکه کمتر از یک سال به پایان عمر دولت فعلی باقی مانده است، تکلیف قرارداد دائم اپراتورها هنوز در هاله ای از ابهام است.

اعضای شورای اپراتورهای پست های فشار قوی برق در تماس با ایلنا از اهمال در برآورده شدن وعده‌های قبلی مسئولان ابراز نگرانی کردند.

به گفته این اپراتورها پس از تجمعات و اعتراضات فراوان قرار شده بود طرح قرارداد دائم اپراتورها در سازمان مدیریت و برنامه مصوب شده و به وزارت نیرو ابلاغ شود، که تا کنون این مساله اجرایی نشده است.

اپراتورهای برق می‌گویند در حالی که کمتر از یک سال از عمر دولت فعلی باقی مانده است، عدم تحقق وعده‌ها به معنای ادامه سرگردانی و بلاتکلیفی است و اگر قرار باشد کار به دولت بعدی بکشد، همه رایزنی ها و اعتراضات بی‌نتیجه خواهد ماند.

این اپراتورها که خواستار تبدیل قرارداد به کارگر دائم هستند و این تبدیل توسط مجلس نیز تایید شده، می‌گویند: زمزمه هایی مبنی بر واگذاری پروژه های شرکت توانیر به بخش خصوصی به گوش می‌رسد که این مساله بر نگرانی کادر قرارداد معین افزوده است.

 این فعالان کارگری تاکید کردند در صورت برآورده نشدن مطالبات و عدم تحقق وعده‌ها، در هفته های آتی رایزنی‌ها و اعتراضات را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز