خبرگزاری کار ایران

عنایتی:‌ تا در شرایط مسابقات قرار می‌گیریم لیگ تعطیل می‌شود

مهاجم صبای قم معتقد است تعطیلات لیگ به ضرر تیم‌ها است.

رضا عنایتی، مهاجم صبای قم در مورد بازی این تیم مقابل سایپا به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم ما تا دقیقه 75 بازی خوبی انجام داد. از دقیقه 75 به بعد استرس مساوی شدن تیم ما را گرفته بود که واقعا بازیکنان تلاش کردند و سه امتیاز مهم را کسب کردیم. سایپا کادر فنی بسیار خوبی دارد و برد این تیم برای ما بسیار ارزشمند بود.

عنایتی با اشاره به اشتباه داوری در بازی با سیاه‌جامگان گفت:‌ اگر ما آن بازی را می‌بردیم در حال حاضر   در جدول شرایط بهتری داشتیم. من هنوز نتوانستم خودم را توجیه کنم که کمک داور بازی با سیاه‌جامگان اشتباه کرده است. داور مسئول تلاش و زحمات یک تیم است بنابراین داوران باید تمرکز زیادی داشته باشند. امیدواری اینگونه اشتباهات داوری دیگر تکرار نشود.

عنایتی در مورد تعطیلات لیگ گفت: باشگاه‌های اروپایی در چهار یا پنج جام شرکت می‌کنند و تیم ملی‌‌شان هم بدون هیچ مشکلی در مسابقات حاضر می‌شود. متاسفانه ما نمی‌خواهیم از تیم‌های خوب دنیا یاد بگیریم. همه جای دنیا بازیکنان چهار یا پنج روز قبل از بازی به تیم‌ ملی اضافه می‌شوند و بدون هیچ مشکلی بازی می‌کنند. اگر این برنامه را کشورهای دیگر اجرا می‌کردند ما ‌آن‌ها را مسخره می‌کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تا در شرایط مسابقه قرار می‌گیرند لیگ تعطیل می‌شود. تنها کسی که برای بازیکن ترسناک است مربی بدنساز است. ما باید سالی چهار یا پنج بار زیر نظر مربی بدنساز کار کنیم که متاسفانه این موضوع خیلی برای ما خسته ‌کننده است.

 

کد خبر : ۴۱۲۵۷۴