خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی مددجویی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۵۵۸

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی به مناسبت هفته دفاع مقدس در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، به نقل از کمیته امداد، هدایت صفری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امسال نیز همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‎های مختلفی از سوی کمیته امداد اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی 12 واحد مسکونی است، اضافه کرد: همچنین اهدای جهیزیه و هدیه ازدواج به 8 نفر از خانواده‌های تحت پوشش با اعتباری بالغ بر 240 میلیون ریال از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه افتتاح 5 مورد طرح اشتغال با اعتباری بالغ بر 750میلیون ریال در سطح استان زنجان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در هفته دفاع مقدس است، تصریح کرد: بهره‌برداری از 9 سرویس بهداشتی و حمام با اعتباری بالغ بر 153 میلیون ریال از محل زکات در ابهر نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

صفری ادامه داد: اهدای بسته‌های فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت و دفاع از میهن اسلامی برای شرکت کنندگان در برنامه، برگزاری مسابقات فرهنگی، علمی در میان مددجویان و همچنین کارکنان امداد و غبار روبی مزار شهدای جنگ تحمیلی و انقلاب در سطح استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

صفری همچنین از اجرای طرح فلاح در بین خانواده‌های تحت حمایت در سطح شهرستان‌ها خبر داد و گفت: برگزاری مراسم معنوی زیارت عاشورا و دعای عرفه برای جوانان کانون پیرو ولایت و همکاران  در سطح استان و شهرستان‌ها، آذین‌بندی و نصب بنر در موضوعات هفته دفاع مقدس در فضا‌های اداری نیز از دیگر برنامه‌هایی است که امسال همزمان با هفته دفاع مقدس اجرایی می‌شود.

گفتنی است، دیدار با نخبگان، مسؤولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا و جانبازان در سطح استان و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای جوانان با موضوع ایثار ـ مقاومت و شهادت در سطح، تجلیل از همکاران ایثارگر و بسیجی طی مراسم ویژه هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز