خبرگزاری کار ایران

مظاهری: روی نیمکت برای عرفانی دعا می‌کردم

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: واقعاً دروازه‌بان ما زیر فشار بود و من روی نیمکت برای او دعا می‌کردم تا عملکرد خوبی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در خصوص عدم حضورش در این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من از 2 روز مانده به بازی در تمرینات تیم شرکت کردم و قبل از آن به خاطر مصدومیت لگن نمی‌توانستم تمرین کنم. خودم را برای بازی استقلال رساندم اما تشخیص سرمربی تیم این بود که در این دیدار به میدان نروم و به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم. 

وی در واکنش به این سوال که چرا انقدر حمید عرفانی مقابل استقلال ضعیف کار کرد، یادآور شد: در مورد او به این شکل صحبت نکنید من خودم همین شرایط را تجربه کردم و به هر حال باید دروازه‌بان این روزها را پشت سر بگذارد تا در آینده بتواند موفق باشد. من برای عرفانی روزهای خیلی خوبی را آرزو می‌کنم.

دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال ذوب‌آهن در حمایت از رقیب خود تاکید کرد: در این بازی عرفانی واقعاً تحت فشار بود و من روی نیمکت برای او دعا می‌کردم. من به شخصه چنین روزهایی را تجربه کردم و می‌دانم که او چه فشاری را تحمل می‌کرد.

مظاهری در پایان راجع به این که برخی مربیان و پیشکسوتان از تعطیلی دوباره لیگ انتقاد می‌کنند، عنوان کرد: در هر صورت تیم ملی در اولویت قرار دارد، من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها و بحث‌ها پیش می‌آید تیم ملی بازی‌های بسیار مهمی را برای صعود به جام جهانی پیش رو دارد و طبیعی است که همه خود را با تیم ملی هماهنگ کنند.

 

 

کد خبر : ۴۱۲۴۹۰