خبرگزاری کار ایران

اضافه شدن سیچلو به تمرینات تیم ملی «ب» والیبال

اعضای تیم «ب» والیبال که برای حضور در جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا به تایلند سفر کرده اند، بعد از سه روز، جلسه تمرینی امروز خود را با حضور خوان سیچلو برگزار کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سومین روز حضور تیم ملی ب والیبال ایران در تایلند با حرکات کششی و نرمشی قبل از صبحانه در هتل محل اسکان تیم های شرکت کننده در جام کنفدراسیون مردان آسیا شروع شد که به مدت ۲۰ دقیقه طول کشید.

سپس بازیکنان و کادر فنی برای خوردن صبحانه به رستوران هتل رفتند. تیم ب والیبال ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه به وقت محلی هتل را ترک و به سالن اصلی رقابت ها رفت و تمرینات توپی خود را از ساعت ۱۱ بعد از تیم ملی ژاپن شروع کرد.

در ابتدای این تمرین نیز ملی پوشان تمرینات کششی و گرم کردن انجام دادند. سپس تمرینات توپی، تمرینات چابکی، سرعتی، پاس، دوبه دو، سرویس و دریافت در دستور کار قرار گرفت و در مجموع ۹۰ دقیقه تمرین بر اساس برنامه اعلام شده از سوی میزبان انجام شد.

خوان سیچلو مربی تیم ملی والیبال که عصر روز گذشته وارد تایلند شده بود، در این تمرین حضور داشت و به همراه کادر فنی که ناصر شهنازی در راس آنها قرار دارد، از نزدیک به نحوه تمرینات تیم ملی نظارت داشتند و نکاتی را نیز به بازیکنان یادآور شدند.

تیم ملی ب والیبال ایران عصر امروز نیز یک نوبت تمرین وزنه در سالن بدنسازی هتل دارد که به دلیل کوچک بودن این سالن، بازیکنان در سه گروه برای تمرین وزنه می روند. سپس بازیکنان تیم ملی ب تمرینات آبی در استخر هتل خواهند داشت.

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه با حضور هشت تیم برتر آسیا پیگیری خواهد شد. تیم ب والیبال ایران در گروه دوم دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های کره جنوبی، استرالیا و ژاپن همگروه است. تیم های چین، تایلند، چین تایپه و قزاقستان نیز در دیگر گروه این رقابت ها با هم مسابقه می دهند.

 

کد خبر : ۴۱۲۴۴۷