خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی خبر داد:

افزایش 4 تا 7 درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۴۲۴

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از افزایش دما در سواحل دریای خزر بین 4 تا 7 درجه برای امروز خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: در سه روز آینده، در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شرق و جنوب شرق، در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و گاهی رعد‌وبرق پیش‌بینی می شود. این وضعیت امروز در استان  خراسان جنوبی نیز رخ خواهد داد.

 وی ادامه داد: امروز با نفوذ زبانه کم فشار دمای هوا در نوار شمالی کشور افزایش می‌یابد که افزایش دما در سواحل دریای خزر بین 4 تا 7 درجه بوده و در برخی مناطق سواحل غربی خزر و استان اردبیل با وزش باد گرم جنوبی همراه است و تا روز چهارشنبه نیز ماندگار خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی اظهار کرد: روز پنجشنبه با گذر موجی در شهرهای شمالی آذربایجان‌ها ، اردبیل و سواحل غربی خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود  و از دمای هوا در این مناطق کاسته می شود. امروز بخش‌های غربی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج پیش‌بینی می‌شود.

 وظیفه با اشاره به اینکه آسمان تهران در سه روز آینده صاف وهمراه با گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، افزود: بیشینه دمای هوای تهران در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه 33، 34 و  35 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز