خبرگزاری کار ایران

در جریان سفر معاون وزیر نیرو به لاهه مطرح شد

سفر وزیر زیر ساخت‌ها و محیط زیست هلند به ایران در آینده نزدیک

علیرضا دائمی که به هلند سفر کرده با وزیر زیرساخت‌ها و محیط زیست هلند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر نیرو در این ملاقات که علیرضا جهانگیری سفیر ایران در لاهه نیز حضور داشت، بر اهمیت همکاری‌ها و تبادل تجارب بین دو کشور در حوزه آب، کشاورزی، بنادر و دریانوردی و همچنین مشارکت بخش‌های دولتی، خصوصی و دانشگاه‌های دو کشور در این رابطه تاکید کرد.

علیرضا دائمی ابراز امیدواری کرد با سفر وزیر زیر ساخت‌ها و محیط زیست هلند به ایران، روند همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های اقتصادی وتبادل دانش فنی به سرعت ارتقا یابد.

خانم ملانی شولتز فان هیگن وزیر زیر ساخت‌ها و محیط زیست هلند نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از سفر به ایران در آینده نزدیک، تصریح کرد: زمینه‌های زیادی برای همکاری دو کشور وجود دارد و رفت و آمد بین مقامات جمهوری اسلامی ایران  و هلند می‌تواند به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها را محقق کند.

علیرضا دائمی، معاون وزیر نیرو در امور برنامه‌ریزی و اقتصادی در راس هیاتی مرکب از مدیران وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان بنادر و دریانوردی با هدف بررسی راه‌های گسترش مناسبات بین ایران و هلند در حوزه‌های مختلف به لاهه سفر کرده و دیدار با چند تن از مقامات بخش دولتی و خصوصی هلند و بازدید از چند پروژه از برنامه‌های این هیات است.

کد خبر : ۴۱۲۳۳۸