خبرگزاری کار ایران

در پایان مهلت اعلام شده؛

259 مدیر مسؤول برای انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات ثبت‌نام کردند

در پایان مهلت ثبت‌نام از مدیران مسؤول متقاضی برای حضور در انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، 259 نفر ثبت‌نام کردند.

به گزارش ایلنا، با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام از مدیران مسؤول متقاضی حضور در هیات نظارت بر مطبوعات، 259 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد، 23 نفر زن هستند.

همچنین 17 مدیر مسئول روزنامه، 39 مدیر مسؤول هفته نامه، 31 مدیر مسؤول دو هفته نامه، 6 مدیر مسؤول دو ماهنامه، 58 مدیر مسؤول ماهنامه، 16 مدیر مسؤول فصلنامه، 90 مدیر مسؤول پایگاه خبری و 2 مدیر مسؤول خبرگزاری برای این انتخابات ثبت‌نام کردند.

178 عنوان از این رسانه‌ها مجوز خود را در دولت یازدهم دریافت کرده‌اند، 19 رسانه دارای صاحب امتیاز حقوقی هستند و دفتر مرکزی 105 رسانه نیز در تهران واقع است.

مدیران مسؤول رسانه‌های  29 استان برای انتخابات ثبت نام کرده‌اند که استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و اصفهان بیشترین درخواست را داشته اند.

به لحاظ گستره توزیع 51 درخواست از نشریات استانی، 10 درخواست مربوط به نشریات محلی و 31 درخواست نیز متعلق به نشریات منطقه ای بوده است.

اعلام نامزدی برای شانزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از تاریخ 13 تا ٢٠ شهریور از طریق ثبت نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات میسر بوده است.

به گفته دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، اسامی نامزدهای تایید شده توسط کمیته نظارتی سه‌نفره متشکل از نمایندگان سه قوه در هیات نظارت بر مطبوعات و زمان دقیق انتخابات، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۴۱۲۲۹۷