خبرگزاری کار ایران

ناطق نوری نقل‌قول اصولگرایان از وی را تکذیب کرد/ گزینه‌ای جز روحانی در نظر ندارم

یک عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: گزینه‌ای غیر از حسن روحانی در نظر ندارم، و سخنانی که به نقل از من درباره‌ حمایت از شخصی جز ایشان مطرح شده را تکذیب می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری در حاشیه مراسم جشن عید غدیر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر که در آمفی تئاتر ساختمان معاونت درمان و توانبخشی برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به برخی اخبار منتشر شده در خصوص انتقاد وی از روحانی و اینکه گفته از شخصی غیر از حسن روحانی در انتخابات سال ۹۶ حمایت خواهد کرد با رد این نقل قول‌ها گفت: اخیرا جمله‌ای از قول من منتشر شد که درباره‌ آن تحلیل‌های مخالف و موافق زیادی مطرح شد اما این جمله جعلی و ساختگی است و من رسما آن را تکذیب می‌کنم.

9

وی با تکذیب نقل قول اخیر از وی تاکید کرد:  در این  ماجرا گفته‌اند  که عده‌ای نزد من آمدند و من به آن‌ها گفته‌ام غیر از آقای روحانی فرد  دیگری را انتخاب کنیم که این حرف بی ربطی است.

ناطق نوری خاطرنشان کرد: اصل ماجرا اینگونه است که کسانی که نزد من آمدند نظر دیگری داشتند و من به آن‌ها گفتم که از در این اتاق که بیرون رفتید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید و حتما شما خودتان را طرفدار آقای روحانی می‌دانید و باید از ایشان حمایت و دفاع کنید.

12

وی با تاکید بر اینکه من هم در مورد آقای روحانی نظر موافق دارم، گفت: علاوه بر این هم ایشان از دوستان من است هم این که وی را موفق می‌دانم و ان‌شاالله آقای روحانی در صحنه هستند و خواهند بود و من گزینه دیگری غیر از او برای انتخابات سال ۹۶ در ذهنم نیست.

11

کد خبر : ۴۱۲۲۵۵