خبرگزاری کار ایران

ناصری: گرفتن امتیاز از گسترش راحت نیست/ بازگشت انصاری به فولاد روحیه‌بخش بود

مدافع تیم فولاد معتقد است بازی با گسترش فولاد تبریز بسیار سخت است و امتیاز گرفتن از این تیم راحت نیست.

عبداله ناصری، مدافع تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا از شرایط مطلوب این تیم خبر داد و گفت: خوشبختانه بعد از برد هفته گذشته مقابل پدیده مشهد، روحیه و انگیزه خیلی بالایی به تیم منتقل شده و از لحاظ روحی، روانی و فنی در شرایط بسیار خوبی هستیم.

وی با بیان اینکه گسترش فولاد تبریز تیم بسیار پرمهره و باتجربه‌ای دارد، افزود: بازی بسیار سختی در مقابل این تیم در تبریز داریم. گسترش فولاد مانند یک مار زخمی است که تمام تلاشش را برای کسب نتیجه می‌کند. بازیکنان این تیم با جان و دل بازی می‌کنند. حاضر نیستند یک امتیاز از دست بدهند. ما برای این بازی باید از لحاظ فکری و ذهنی آمادگی کامل داشته باشیم.

مدافع فولاد در خصوص بازگشت ساسان انصاری به فولاد خوزستان گفت: انصاری بازیکن بزرگ و فوق‌العاده‌ای است. برگشتنش به تیم برای ما بسیار روحیه‌بخش بود. به هر حال سال‌های زیادی در فولاد بازی کرده و فولاد خانه او است.

ناصری درباره اینکه در این بازی مانند هفته‌های گذشته گل می‌زند یا نه، بیان داشت: تمام تلاشمان را می‌کنیم در مقابل گسترش فولاد به پیروزی برسیم و روند بردهایمان ادامه داشته باشد. هدف اول همه ما کمک به تیم و کسب نتیجه در خارج از خانه است و در کنار آن تلاش می‌کنم گل بزنم.

 

 

کد خبر : ۴۱۲۲۳۵