خبرگزاری کار ایران

اجرای سقف تعهدات فدراسیون پزشکی در قبال خانواده مرحوم گلبارنژاد

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: سقف تعهدات این فدراسیون در قبال خانواده مرحوم بهمن گلبارنژاد، به عنوان ورزشکاری که عضو کمیته خدمات درمانی(بیمه ورزشی) این فدراسیون بود، در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال درگذشت بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار پارالمیپکی کشورمان در جریان بازی های پارالمپیک ریو 2016، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تسلیت مجدد درگذشت این قهرمان و جانباز سرافراز، گفت: کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی اصولا فرصتی برای قهرمانان و ورزشکاران سراسر کشور تلقی می شود تا با پرداخت مبلغ ناچیز سالانه بتوانند یک سال کامل از خدمات متنوع و گسترده این فدراسیون در زمینه های درمان، مشاوره، توانبخشی، آموزش، تغذیه و... بهره مند شوند.

نوروزی افزود: علاوه بر این در آیین نامه کمیته خدمات درمانی فدراسیون مبلغی هم تحت عنوان پرداخت غرامت فوت به خانواده ورزشکاران متوفی عضو این کمیته در نظر گرفته شده است که این تعهد پس از طی روال قانونی در اولین فرصت در قبال خانواده مرحوم گلبار نژاد اجرایی خواهد شد.

 وی گفت: همواره تاکید ما به مجموعه همکاران این بوده که خدمات فدراسیون در اسرع وقت و با سهولت هرچه بیشتر انجام شود و خوشبختانه طی ماه های اخیر قدم های خوبی در این مسیر برداشته شده است و بی تردید سقف تعدات فدراسیون در قبال مرحوم گلبارنژاد در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۲۱۲۵