خبرگزاری کار ایران

مشاور اسد:

تجاوز آمریکا علیه مواضع ارتش سوریه «برنامه‌ریزی شده» بود

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۰۸۳

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه تأکید کرد، تجاوز جنگنده‌های آمریکایی علیه مواضع ارتش سوریه در «دیرالزور» از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

به گزارش ایلنا، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در گفت‌وگو با «راشا تودی»، تأکید کرد حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی علیه مواضع ارتش سوریه در «دیرالزور» از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

شعبان گفت: ادعاهای «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مورد اشتباهی بودن حمله جنگنده‌های آمریکایی علیه مواضع ارتش سوریه کاملا نادرست است؛ زیرا پس از آن‌که گروه تروریستی داعش مواضع بمباران شده ارتش را تحت کنترل خود درآورد، جنگنده‌های آمریکایی هیچ واکنش در مقابل این تسلط نشان ندادند و به عناصر آن حمله نکردند.

وی متذکر شد، شواهد و مدارک نشان می‌دهند که هیچ اشتباهی رخ نداده است بلکه این حمله از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

مشاور اسد تصریح کرد، از همان ابتدای مداخله آمریکا، ما گفتیم که این اقدام علیه داعش نیست بلکه پوششی برای گسترش نفوذ این گروه تروریستی است.

براین اساس، جنگنده‌های ائتلاف تحت رهبری آمریکا، شامگاه شنبه با حمله به یک پایگاه ارتش سوریه در نزدیکی دیرالزور ۶۲ سرباز را به قتل رساندند و بیش از یکصد تن دیگر را زخمی کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز