خبرگزاری کار ایران

تاجرنیا به ایلنا خبر داد؛

تصویب ادامه فعالیت شورای هماهنگی اصلاحات در قالب شورای سیاست‌گذاری با اکثریت آرا

ادامه فعالیت شورای هماهنگی اصلاحات در قالب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در جلسه امروز شورای هماهنگی با اکثریت مطلق آرا تصویب شد.

علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به جلسه امروز شورای هماهنگی اصلاحات اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اکثریت اعضای شورای هماهنگی برگزار شد که ریاست دوره ای آن بر عهده انجمن اسلامی جامعه پزشکی بود.

تصویب فعالیت شورای هماهنگی اصلاحات در قالب شورای سیاستگذاری با اکثریت آرا

او با بیان اینکه در این جلسه با اکثریت مطلق آرا تصویب شد که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در قالب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عمل کند، تاکید کرد: با توجه به تجربه موفق انتخابات گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر پیش رو هم همچنان فعالیت انتخاباتی در قالب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان انجام خواهد شد.

ترکیب جدید اعضای شورای عالی

عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی متذکر شد: اکثریت اعضای شورای عالی را اعضای احزاب تشکیل میدهند که براین اساس ترکیب این شورا شامل احزاب و شخصیتهای برجسته و مرجع گروههای اجتماعی هستند که تلاش خواهیم کرد احزاب بیشتر در این شورا حضور داشته باشند.

ارائه گزارش به سیدمحمد خاتمی

تاجرنیا افزود: به زودی در جلسه ای با آقای خاتمی ضمن ارائه گزارش فعالیتهای شورای هماهنگی، پیشنهادهای خود را برای ادامه کار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به ایشان اعلام خواهیم کرد.

کد خبر : ۴۱۲۰۴۱