خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ دسته اول

پیروزی ایرانجوان برابر فجرسپاسی/ صدرنشینی گل‌گهر در پایان هفته هفتم

هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دو دیدار دیگر از هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور برگزار شد تا پرونده این هفته از مسابقات بسته شود. در یکی از این بازی‌ها، تیم ایرانجوان بوشهر موفق شد در خانه خود با نتیجه 2  بر یک فجرسپاسی شیراز را شکست دهد. در این مسابقه، بابک لطیفی از ایرانجوان دو بار در دقایق 38 (از روی نقطه پنالتی) و 65 دروازه فجرسپاسی را باز کرد و در مقابل، ابراهیم صالحی در دقیقه 67 یکی از دو گل خورده را برای فجر جبران کرد. در این بازی پربرخورد، داور به سعید ابراهیم‌پور از ایرانجوان و ایمان باصفا از فجرسپاسی، کارت قرمز نشان داد تا هر دو تیم با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهند. فجرسپاسی همچنان در حسرت پیروزی باقی مانده ولی ایرانجوان با کسب 9 امتیاز، به وضعیت خود بهبود بخشید.

در آخرین بازی این هفته، تیم پارس جم جنوبی نتوانست مقابل میزبان خود، نفت مسجد سلیمان کاری از پیش ببرد و جدال این دو تیم با نتیجه بدون گل به اتمام رسید. شاگردان تارتار در پارس جنوبی تاکنون تنها یک گل خورده‌اند و برای ششمین بازی، دروازه خود را بسته نگه داشتند.

در جدول رده‌بندی گل‌‌گهر سیرجان با 15 امتیاز صدرنشین است و اکسین با همین تعداد امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپیدرود رشت با 14، پارس‌جنوبی و خونه‌به‌خونه با 12 امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

نتایج کامل بازی‌ها به شرح زیر است:

*نساجی مازندران3 - 0 خیبر خرم‌آباد

*راه‌آهن یزدان 3 -0 استقلال اهواز

*فولاد یزد0-1 خونه به خونه بابل

*گل‌گهر سیرجان3 -1 ملوان انزلی

*مس کرمان 1 - 0 مس رفسنجان

*سپیدرود رشت 1 - 0 آلومینیوم اراک

* اکسین البرز 1 - 0 بادران تهران

*ایرانجوان بوشهر 2 - 1 فجرسپاسی شیراز

*نفت مسجد سلیمان 0 - 0 پارس جم جنوبی بوشهر

 

 

کد خبر : ۴۱۱۶۳۶