خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت تجاری بازرگانان گیلان مطرح کرد:

تاکید استاندار گیلان بر ضرورت حمایت از تولیدات داخل

رئیس هیأت تجاری بازرگانان گیلان گفت: استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر ضرورت توجه بیش از پیش بر امر صادرات کالا و حمایت از تولیدات داخل تأکید دارند.

به گزارش ایلنا از آستارا، علی خودکار بعد از ظهر امروز درجمع خبرنگاران این شهرستان،بیان کرد: سفر سه روزه به جمهوری آذربایجان با هدف بررسی و ارزیابی بازار مرکز تجاری جمهوری آذربایجان به مرکزیت باکو انجام می‌شود.

رئیس هیأت تجاری بازرگانان گیلان تصریح کرد: 25 نفر از فعالان بخش اقتصادی و خصوصی شامل اتاق اصناف، بازرگانان و تولیدکنندگانی که در بخش محصولات صادراتی فعال هستند در این سفر ما را همراهی می‌کنند.

خودکار، بررسی و ارزیابی تمام جوانب بازار جمهوری آذربایجان را در رونق صادرات و حمایت از تولید تأثیرگذار دانست و افزود: با صادرات محصولات تولید داخل به کشورهای همسایه می‌توان پایه‌های اقتصاد کشور را باثبات کرد.

خودکار بیان داشت: گیلان سومین استانی است که در سفر مذکور شرکت می‌کند و تاکنون تمام استان‌های مجاور نوار مرزی جمهوری آذربایجان از مرکز تجاری باکو بازدید کرده‌اند.

رئیس هیأت تجاری بازرگانان گیلان خاطرنشان کرد:  استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بر ضرورت توجه بیش از پیش بر امر صادرات کالا و حمایت از تولیدات داخل تأکید دارند.

کد خبر : ۴۱۱۵۹۶