خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌نسب:‌ شک نکنید دو تیم از نتیجه مساوی راضی هستند/ رابسون بهترین بازیکن استقلال بود

پیشکسوت استقلال معتقد است دربی جنگ هافبک‌ها بود.

مهدی هاشمی نسب در مورد دربی 83 به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  بازی چنگی به دل نزد. اصل دربی که باید یک بازی خوب و جذاب باشد را ندیدیم. دلیل این موضوع هم این است که پرسپولیس شرایط خوبی در جدول دارد و نباختن استقلال هم شرایطش را امیدوارکننده می‌کرد.

بازیکن سابق سرخابی‌ها گفت: شک نکنید دو تیم از نتیجه مساوی راضی هستند. پرسپولیس روز خوبش نبود و اگر موقعیت نصف و نیمه‌ای هم به دست می‌‌آورد روی خلاقیت‌های فردی طارمی بود. طارمی هم از سوی هافبک‌های پرسپولیس خوب تغذیه نشد.

او ادامه داد: خط هافبک استقلال هم خوب جنگید. رابسون در خط دفاعی استقلال بسیار خوب کار کرد و توانست به خط دفاعی نظم بدهد. اسماعیلی هم در خط هافبک بسیار خوب کار کرد.

هاشمی نسب در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکنان دو تیم چه کسانی بودند، گفت:‌ به نظر من بیرانوند بهترین بازیکن پرسپولیس بود و رابسون بهترین بازیکن استقلال.

او در مورد عملکرد مهاجمان دو تیم گفت:‌ما هر شب بازی‌های روز دنیا را می‌بینیم. در بازی‌های اروپایی هافبک‌ها به خوبی مهاجمان را تغذیه می‌کنند اما ما با این شرایط بازی نباید از طارمی و علیپور و کاوه رضایی توقعی داشته باشیم. این دربی جنگ هافبک‌ها در خط میانی بود.

 

کد خبر : ۴۱۱۵۰۲