خبرگزاری کار ایران

سعداوی: امروز همیشه در ذهنم می‌ماند

سرمربی فولاد خوزستان از دیدار امروز با پدیده به عنوان روزی به یاد ماندنی در زندگی‌اش یاد کرد.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی پس از کسب نخستین برد تیمش در لیگ برابر پدیده مشهد اظهار داشت: 2 بازی در زندگی ورزشی‌ام برای همیشه در ذهنم می‌ماند یکی باخت مقابل ماشین‌سازی به عنوان نخستین باخت عمر مربیگری‌ام و یکی این بازی که نخستین برد من به عنوان سرمربی بود. در اکثر بازی‌های گذشته نیز استحقاق گرفتن حداقل یک امتیاز را داشتیم.

وی افزود: در این بازی قبل از زدن گل از هر جهت سوار بر بازی بودیم. پس از زدن گل به خوبی بازی را مدیریت کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. تبریک ویژه می‌گویم به مهاجری زیرا از هر جهت فوتبال خیلی خوبی بازی کردند. از کسب این 3 امتیاز بسیار خوشحالم.

سعداوی با تشکر از شاگردان خود بابت کسب 3 امتیاز بازی امروز اظهار داشت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود موضوعاتی که با آنها درگیر هستیم توانستند بازی خوبی ارائه دهند و در خدمت تیم بودند. تلاش می‌کنیم  روزهای خوبی برای استان خوزستان و این هواداران عزیز که از دقیقه یک تا انتهای بازی ما را تشویق کردند رقم بزنیم. این را بدانید که روزهای بهتری در انتظار تیم ما است، البته تیم ما نیاز به تقویت دارد و از باشگاه می‌خواهم تلاش کند مشکل بازیکن خارجی تیم را هر چه زودتر حل کند تا شرمنده این هواداران نشویم.

 

 

 

کد خبر : ۴۱۱۲۹۹