خبرگزاری کار ایران

رونمایی از رمان «نفس» نرگس آبیار

رمان«نفس» نرگس آبیار با حضور حمیدرضا شاه‌آبادی و انوشه منادی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، رمان«نفس»نوشته  نرگس آبیار با حضور حمید رضا شاه آبادی (نویسنده)، محمدحسین قاسمی(تهیه کننده سینما) و انوشه منادی (داستان نویس) در فرهنگسرای عطار نیشابوری از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه‌ی ده وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نقد و بررسی می‌شود.

نرگس آبیار نویسنده بیش از سی جلد اثر داستانی است که رمان«نفس» او از سوی نشر نیماژ منتشر شده است و در فهرست پرفروش‌های نمایشگاه بین‌اللملی کتاب تهران قرار گرفت. این رمان به کارگردانی آبیار به سینما برگردانده شده است که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای شبنم مقدمی و جایزه بهترین فیلم در بخش نگاه ملی را بدست آورده و همچنین در بخش بین‌اللمل این جشنواره در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی پانته‌آ پناهی‌ها در این فیلم شد.

«نفس» قرار است به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران شود. «شیار 143» و «اشیا از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیکترند»، دو فیلم سینمایی دیگر مولف رمان«نفس» هستند که علاوه بر استقبال مخاطبان ایرانی و خارجی، جایزه‌های زیادی را در جشنواره‌های مهم سینمایی درو کرده‌اند. آبیار علاوه براین چند مستند سینمایی نیز در کارنامه خود دارد.

رونمایی و بررسی رمان«نفس» ساعت 18 بیست و نهم شهریورماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری به آدرس بزرگراه نواب جنوب، خیابان محبوب مجاز، انتهای خیابان شهید کاظمی مراجعه کنند.

کد خبر : ۴۱۱۲۰۶