خبرگزاری کار ایران

جدایی دژاگه از العربی قطعی شد

تیم العربی شب گذشته در اولین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر بازی کرد اما اشکان دژاگه در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداشت.

به گزارش ایلنا، حضور 5 بازیکن خارجی در تیم العربی قطر باعث شده بود تا رسانه‌های این کشور بارها از خروج اشکان دژاگه از فهرست این تیم خبر دهند. هر چند دژاگه در این مدت حتی در اردوی اروپایی تیم العربی شرکت کرد اما به خاطر مبلغ سنگین قراردادش حاضر به فسخ یک طرفه آن نشد و منتظر تصمیم نهایی مسئولان باشگاه العربی برای انجام این کار ماند.

در حالی که بن جبر، رئیس باشگاه العربی دو ماه قبل، پیش از رسیدن به این سمت با قاطعیت از کنار گذاشتن اشکان دژاگه خبر داده بود اما اقدام او پس از پایان بازی تیم‌های ملی ایران و قطر که با شکست تیم ملی کشورش در ورزشگاه آزادی تهران همراه شد مورد تمسخر رسانه‌های بین المللی قرار گرفت. جبر پس از پایان این بازی در جمع همکارانش از عزم خود برای اخراج دژاگه به رغم مشکلات مالی العربی و خسارت سنگینی که باید به او پرداخت کنند خبر داد.

تیم العربی شب گذشته در اولین بازی فصل جدید لیگ ستارگان قطر بازی کرد اما اشکان دژاگه در فهرست 18 نفره تیمش قرار نداشت. بن جبر، رئیس باشگاه العربی در پاسخ به این سوال روزنامه الوطن که چه کسی از بین اشکان دژاگه و خیمینیز شیلیایی در نهایت وارد فهرست بازیکنان خارجی این تیم می‌شود پاسخ داد: خیمینیز به این فهرست راه خواهد یافت.

دو فصل از قرارداد اشکان دژاگه با باشگاه العربی قطر باقی مانده و فسخ آن از طرف این تیم قطری باعث می‌شود تا مبلغ سنگینی بابت این کار به ملی‌پوش ایرانی پرداخت کنند.

 

کد خبر : ۴۱۱۱۷۵