خبرگزاری کار ایران

در یک واحد تولیدی؛

کارگر مشهدی درون استخر قیر افتاد

مدیر منطقه دو عملیات آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: کارگر 35 ساله‌ای با سقوط در استخر قیر یک واحد تولیدی در کیلومتر 17 جاده کلات به شدت مجروح شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل تیموری اظهار کرد: این کارگر هنگام کار دچار سانحه شد و با سقوط در استخر قیر تا گردن در قیر محبوس شد.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه در ساعت 9:58 صبح امروز به سامانه تلفنی 125 اعلام شد، گفت: در پی دریافت این خبر بلافاصله آتش‌نشانان و نجاتگران سه ایستگاه شماره 38، 29 و 8 عازم محل حادثه شدند.

تیموری خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی در کمتر از چند دقیقه فرد حادثه‌دیده را از داخل نزدیک به 1000 تن قیر نسبتا گرم خارج و تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل کردند.

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به اینکه فرد حادثه‌دیده در زمان رهاسازی از عمق چهار متری استخر علائم حیاتی داشت، گفت: وی برای اقدامات درمانی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

تیموری با تاکید بر اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، افزود: کارفرمایان باید رعایت نکات ایمنی و کارگاهی را جدی بگیرند تا از تکرار حوادث دلخراش جلوگیری شود.

کد خبر : ۴۱۱۱۱۸