خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد :

صادرات 61 میلیون دلاری تعاونی های مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۹۴۵

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تاکنون 61 میلیارد دلار صادرات از سوی تعاون های استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،کامران اصغری در یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان مازندران که در سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت:470 میلیارد تومان سهم از بسته رونق تولید به مازندران اختصاص یافته است .
وی افزود: ما باید به تعاونی ها اعتماد کرده و به این بخش از تولید اعتقاد داشته باشیم تا به آن سهم 25 درصدی تعاون دست پیدا کنیم.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، گفت: لازم است تا برای رونق اقتصاد و رونق تعاونی ها کار جمعی را در اولویت قرار دهیم  زیرا در شرایطی که کشور با تحریم و رکود اقتصادی مواجه است تعاونی ها با تلاش مضاعفشان توانستند به برتری دست پیدا کنند.
وی ، عنوان کرد: بسیاری از تعاونی ها با گروه های هفت نفره و با میزان ناچیز توانستند تعاونی تشکیل دهند چرا که در این کارگاه های کوچک به دنبال اهداف بزرگ  و صادرات محوری بودند.
اصغری با بیا ن اینکه برای ما قابل پذیرش نیست که تعاونی ها در حاشیه قرار گیرند، افزود: تعاونی ها می توانند با تلاش مضاعف از سهم 25 درصدی رونق اقتصادی برخوردار شوند.
وی ادامه داد: تعاونی ها نیز چون دیگر واحدهای تولیدی در ایجاد اشتغال و صادرات نقش بسزایی دارند .
اصغری میزان صادرات بخش تعاون را 61 میلیون دلار اعلام کرد و افزود: 130 میلیارد تومان تسهیلات در بخش های مختلف درطول سه سال از دولت تدبیر و امید پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز