خبرگزاری کار ایران

بسکتبال فیبا آسیا چلنج - تهران

ایران با برتری قاطع مقابل کره‌جنوبی به هند رسید

تیم ملی بسکتبال کشورمان با پیروزی مقابل کره به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال کشورمان در آخرین بازی خود در دور دوم مسابقات آسیا چلنج از ساعت 18 امروز به مصاف کره جنوبی رفت و موفق شد حریف خود را با نتیجه  85 بر 47شکست دهد.

با توجه به مصدومیت ارسلان کاظمی، درک بائرمن از محمد جمشیدی در ترکیب اصلی به همراه یخچالی، مشایخی، ساهاکیان و حدادی استفاده کرد.

با توجه به نتایج و عملکرد کره ایها انتظار می رفت آنها بازی نسبتا نزدیکی را به نمایش بگذارند، اما ملی پوشان کشورمان از همان ابتدا اجازه خودنمایی به آنها ندادند و حامد حدادی در زیر حلقه راه نفوذ کره ایها را کاملا بسته بود و سایر نفرات هم با دفاع خوب توپ های آنهارا قطع می کردند.

کوارتر نخست در حالی به پایان رسید که کره ایها در مقابل 26 امتیاز ایران تنها 4 امتیاز را تصاحب کردند.

کواتر دوم هم تا دقایق پایانی کار با 30 امتیاز اختلاف دنبال می شد، اما کره ایها با بیرون آمدن حدادی توانستند اختلاف را کمتر کنند و 17 بر 16 هم به برتری برسند.

در کواتر سوم بازیکنان کشورمان کار را بهتر آغاز کردند و اختلاف را هرلحظه بیشتر کردند و با وجود طی شدن 5 دقیقه کره ایها تنها 2 امتیاز را تصاحب کرده بودند.

حامد حدادی پس از یک وقت استراحت و از اینکه تعویض شده بود با حالتی کاملاعصبانی روی نیمکت نشسته بود وضربه ای را به بطری زد و پس از این تفاق بائرمن سعی در آرام کردن وی داشت.

این کوارتر با حساب 23 بر 10 به سود ایران خاتمه یافت.

در کوارتر چهارم حدادی از ابتدا وارد مبدان شد و وحید دلیر و میثم میرزایی هم به بازی گرفته شدند.

کار تیمی خوب ملی پوشان کشورمان اختلاف 40 امتیازی را به وجود آورده بود و تا پایان هم ادامه پیدا کرد و در نهایت شاگردان بائرمن توانستند با نتیجه 85 بر 47 به پیروزی برسند.

ملی پوشان کشورمان با این برد به عنوان تیم نخست راهی یک چهارم نهایی شدند و روز جمعه باید به مصاف تیم چهارم گروه F یعنی هند بروند.

 

کد خبر : ۴۱۰۹۰۴