خبرگزاری کار ایران

گودرزی: از همه آنهایی که در راه المپیک سختی کشیدند تشکر می‌کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: به همه آنهایی که تمام سختی‌ها را تحمل کردند و باعث شدند کشور ایران در بلندترین قله افتخار بدرخشد خسته نباشید می‌گویم.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی با حضور در مراسم جشن کشتی در حضور پیشکسوتان و اهالی خانواده کشتی اظهار داشت: به کشتی گیران و مدال آوران در المپیک 2016 برزیل خسته نباشید می‌گویم. از اینکه فرزندان ما، مربیان، سرپرستان، سختی‌هایی را تحمل کردند و باعث شدند کشور ما ایران در بلندترین قله افتخار که المپیک است بدرخشند تشکر می‌کنم. امیدوارم که این نعمت بر ما تمام شود و مجددا این توفیق را کسب کنیم. 

وی در ادامه افزود: در این رویداد بزرگ زحمات چندین ساله است که در المپیک خودنمایی می‌کند مربیانی که در دورترین نقاط کشور به کار سختی پرداختند و نمود ان را در المپیک دیدند.

گودرزی در ادامه صحبت‌های خود خطاب به خادم گفت: عضویت خادم در هیات رئیسه فدراسیون جهانی کشتی را تبریک می‌گویم. از خانواده خادم که حق بزرگی بر گردن ورزش دارند تشکر می‌کنم. معمولا در المپیک بار اصلی برعهده کشتی بوده و باید تلاش کنیم در سایر رشته ها نیز مانند کشتی توفیقاتی را کسب کنیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با سمتی که بدست آورده موجب احقاق حق کشتی ایران شود. از کسانی که از نظر مالی و پشتوانه‌های مالی از ورزش ایران حمایت کردند تشکر می‌کنم.

 

کد خبر : ۴۱۰۵۶۲