خبرگزاری کار ایران

جشن تولد تلویزیونی برای خالق قصه‌های مجید

برنامه «خانواده یک» فردا (چهارشنبه) بزرگداشتی به مناسبت جشن تولد هوشنگ مرادی کرمانی برپا می‌کند.

به گزارش ایلنا، در برنامه فردا چهارشنبه صبح بخیر ایران که ساعت 15 : 6 دقیقه پخش می‌شود، بخش‌های متنوعی تدارک دیده شده که از جمله آنها پخش ترانه‌های سنتی و مدرن، گفت‌وگو با کارشناس مردم‌شناسی و ورزش صبحگاهی، ورزش صبحگاهی، بخش روستاگرد، تقدیر از هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده و ... است.

در اولین بخش برنامه صبح بخیر ایران و در بخش گفت‌وگو  که با اجرای محمد امین نبی‌اللهی پخش می‌شود، نعمت‌الله کاظمی فرامرزی پژوهشگر مردم‌شناسی در برنامه حضور دارد و آداب و روسوم جشن تولد در اقوام مختلف ایرانی صحبت می‌کند.

بخش موسیقی با اجرای فوژان احمدی که از بخش‌های پرمخاطب برنامه است هم فردا با پخش ترانه‌های سنتی و شاد تقدیم بینندگان می‌شود.

معرفی روستای میرزا کوچک خان جنگلی در بخش روستاگرد و گفت‌وگو با مردم این روستا که در استان گیلان واقع است از دیگر بخش‌های برنامه فردا چهارشنبه صبح بخیر ایران است.

اما به مناسبت 70 سالگی هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده قصه‌های مجید و چندین کتاب ماندگار دیگر، جشن تولدی در موزه هنرهای علمی امام علی علیه السلام برگزار شد که گزارشی از این جشن پخش می‌شود.

معرفی شهرگنبد کاووس از توابع استان گلستان در بخش ایرانگردی و معرفی آداب و رسوم و همچنین زیبایی‌های این شهر از دیگر بخش‌های برنامه زنده صبح بخیر ایران است که فردا چهارشنبه تقدیم بینندگان این برنامه می‌شود.

برنامه خانواده یک کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که از شنبه تا چهارشنبه با تهیه‌کنندگی احسان نیلی به‌صورت زنده از این شبکه پخش می‌شود.

کد خبر : ۴۱۰۴۴۱