خبرگزاری کار ایران

خطر از بیخ گوش آزمون گذشت؛ سردار به بایرن می‌رسد

سردار که به مرز آمادگی کامل رسیده است، همراه با تیمش راهی مونیخ شده تا فرداشب تیمش را در دیدار مقابل بایرن از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته ششم رقابت‌های لیگ روسیه، روستوف در ورزشگاه خانگی خود میزبان کرلیا سووتوف بود و با نتیجه دو بر  یک پیروز شد. در این دیدار سردار آزمون از دقیقه 64 به جای پولوز وارد میدان شد و عزت‌اللهی هم از دقیقه 74 به جای کالاچف به میدان رفت تا هر دو بازیکن ایرانی با وجود مدت زمان اندک در میدان در پیروزی تیم‌شان سهیم شوند.

البته آزمون در این دیدار برخلاف آنچه که گفته می‌شد از ناحیه دست آسیب دیده؛ در این دیدار با برخورد خشن مدافع حریف و با ضربه آرنج وی به شدت از ناحیه سر آسیب دیده و راهی بیمارستان شد.

مهاجم گلزن ایرانی روستوف که تا دقایقی پس از این صحنه همچنان بیهوش بود، سرانجام در بیمارستان به هوش آمد تا نگرانی‌ها در مورد شدت آسیب دیدگی وی برطرف شود.

بر همین اساس دو روز پیش سردار تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت و پس از یک روز استراحت و عدم حضور در تمرینات دوباره به تمرین تیمش بازگشت تا برای دیدار تیم روسیه‌ای مقابل بایرن مونیخ از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا آماده شود.

سردار که به مرز آمادگی کامل رسیده است، همراه با تیمش راهی مونیخ شده تا فرداشب در صورت صلاحدید کادرفنی تیمش را در دیدار مقابل بایرن از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند.

 

کد خبر : ۴۱۰۱۸۰