خبرگزاری کار ایران

صادقیان: منصوریان می‌تواند استقلالی بسازد که هواداران می‌خواهند

بازیکن تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: خوشحالم که مقابل استقلال مساوی کردیم، اما برای منصوریان ناراحت هستم.

به گزارش ایلنا، پیام صادقیان در خصوص دیدار استقلال و ماشین‌سازی گفت: ما در ورزشگاه آزادی یک امتیاز گرفتیم،‌اما موقعیت‌هایی هم داشتیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: از کسب یک امتیاز در این بازی خوشحالم، اما برای علیرضا منصوریان ناراحت هستم؛ چراکه او در نفت مربی‌ام بود و مطمئن هستم باید به او وقت بدهند تا استقلال را درست کند؛ چراکه اگر این وقت به او داده شود، او می‌تواند استقلالی را بسازد که هواداران می‌خواهند.

صادقیان در خصوص جو حاکم بر ورزشگاه و شعارهایی که علیه او داده شد، تصریح کرد: متأسفانه این مسائل وجود دارد اما من سعی کرده‌ام تمرکز بر روی بازی باشد و بازی خودم را انجام دادم. چه بگویم، به هر حال فوتبال است و هواداران استقلال به من لطف داشتند!

این بازیکن در مورد اظهارات سرمربی ماشین‌سازی که ادعا کرده بود صادقیان می‌تواند بازیکن اخلاق لیگ برتر تا اینجا باشد، گفت: آقا رسول به من لطف دارد، اما من تصمیم گرفته‌ام بدون حاشیه بازی کنم و تمرکزم را روی فوتبال می‌گذارم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در پرسپولیس بدون حاشیه نبود، ادامه داد: به هر حال آن زمان 21 ساله و جوان بودم، اما الان پخته‌تر شده‌ام و به اشتباهاتم پی برده‌ام.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد دربی 83 که روز جمعه برگزار می‌شود، خاطرنشان شد: ان‌شاءالله پرسپولیس حتماً دربی را می‌‌برد.

 

کد خبر : ۴۱۰۰۵۶