خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرائی جشنواره انگور ارومیه خبر داد:

همزمان با برگزاری جشنواره نمایشگاه صنایع دستی کشوری برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۴۶

مدیر اجرایی چهارمین جشنواره انگور از برگزاری مسابقه خوشه برتر کشاورزان و باغداران شهرهای انگورخیز آذربایجان غربی در چهارمین جشنواره انگور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان غربی، ناصر رکاب امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره انگور ارومیه به مدت هشت روز در شهریور امسال اظهار داشت: جشنواره انگور امسال متفاوت‌تر از سالیان گذشته در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیای انگوربه همان اندازه که برای ما شناخته شده به همان اندازه نیز ناشناخته مانده است، گفت: انگور دنیایی از تنوع و رنگ است که جشنواره انگور فرصت مغتنمی برای شناخت اسرار و عجایب این میوه ناشناخته است.

مدیر اجرایی جشنواره انگور ارومیه با اشاره به مهمانان مدعو جشنواره انگور افزود: در این زمینه علاوه بر دعوت از مهمانانی از کشورهای ترکیه، آذربایجان و اقلیم کردستان عراق در حد سفیر و وزیر، حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس جمهور حضور می‌یابند.

رکاب با اشاره به اینکه در چهارمین جشنواره انگور امسال سه غرفه بزرگ برای خبرنگاران و رسانه‌ها با امکانات رایانه و اینترنت پیش‌بینی شده است تصریح کرد: علاوه بر آن از 30 خبرنگار و سردبیر کشور دعوت به‌عمل آمده و خبرنگاران خارجی از ترکیه، فرانسه و اروپا نیز در محل جشنواره برای پوشش خبری آن حضور می‌یابند.

رکاب با اشاره به عنوان مسابقه پرواز بادبادک ها با نام پروانه های آبی ، گفت: عمر پروانه ها کوتاه است و پروانه های ایران نیز در معرض انقراض هستند و منابع آبی کشور  هم در وضعیت مشابهی قرار دارند ، به همین دلیل نام پروانه های آبی می تواند تداعی کننده خوبی برای برنامه باشد.

 وی هدف از اجرای این برنامه را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، حمایت از دریاچه ارومیه و فرهنگ سازی مصرف درست آب  عنوان کرد و از شرکت کنندگان خواست که  بادبادک های خود را به شکل پروانه و آبی رنگ و با پیام هایی در مورد کمبود وصرفه جویی در مصرف آب  بسازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز