خبرگزاری کار ایران

جنگ روانی علیه سازمان لیگ/ استعفای طاهری را باور کنیم؟

به نظر می‌رسد استعفای طاهری صرفا نوعی مانور رسانه‌ای برای گرفتن امتیازات بیشتر باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از گذشت ساعاتی از بازی پرحاشیه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز خبرهایی پیرامون استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اردوی این تیم به گوش رسید.

طاهری در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است: «از اقداماتی که سامانه هواداری لیگ برتر انجام داده بسیار ناراحتم و از طرف دیگر مسئولان سازمان لیگ قرار بوده سامانه هواداریشان را برای همه باشگاه‌ها به جز پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی فعال کند تا این سه باشگاه بتواند کماکان از سامانه هواداری خود استفاده کنند اما این وعده هایی که در جلسات داده شده در حد همان حرف و وعده باقی مانده است.»

اما در خصوص تهدید طاهری به استعفا از سمت سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس با پندار خمارلو تماس گرفتیم. مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: «من هم مانند شما در رسانه‌ها این مطلب را خواندم ولی این موضوع را تکذیب یا تایید نمی‌کنم، هنوز هیچکدام از اعضای این تیم نتوانسته‌اند با طاهری تماس برقرار کرده و در مورد این اتفاق صحبت کنند اما شب گذشته از سامانه هواداری و صدا و سیما ناراحت بود.»

به نظر می‌رسد این اتفاقات و خبر استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، می‌تواند یک مانور رسانه‌ای برای گرفتن امتیازات بیشتر باشد. جنگی که استارت آن در آستانه دربی خورده است.

 

کد خبر : ۴۰۹۹۴۴