خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون والیبال:

حضور قدرتمند در مسابقات مهم و لیگ جهانی مهمترین هدف فدراسیون است

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۳۰۹

رئیس فدراسیون والیبال گفت: حضوری قدرتمند در بازی های مهم جهانی و لیگ جهانی مهمترین هدف فدراسیون است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات نظامیان جهان از 20 شهریور ماه در تهران اظهار داشت: در این دوره از مسابقات بانوان نیز می‌توانند حضور داشته و علاوه بر آن، حضور بانوان در ورزشگاه‌های استان‌های کشور منوط به شرایط و موقعیت آنها دارد.

داورزنی بیان کرد: منافع ملی و حضوری قدرتمند در بازی های مهم جهانی و لیگ جهانی مهمترین هدف فدراسیون است.

وی افزود: ساخت آکادمی والیبال ارومیه با 25 میلیارد ریال اعتبار استانی از کارسازترین اقدامات هیات والیبال آذربایجان غربی است که می تواند با آموزش علمی و عملی بازیکنان آینده داری را تقدیم تیم‌های ملی کند.

داورزنی گفت: با توجه به قهرمانی تیم نوجوانان آذربایجان غربی در رقابت‌های کشوری امید می رود بازیکنانی از این استان در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران برای کسب آمادگی و اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی قرار گیرند.

وی اظهار کرد: سعید معروف فوق ستاره والیبال ایران است و دلخوری هواداران ارومیه از این بازیکن به علت ترک تیم شهرداری ارومیه در نیم فصل لیگ 93 و پیوستن به تیم زنیت کازان روسیه تا حدودی طبیعی است ولی نباید فراموش کنیم که سعید معروف وزنه سنگینی برای والیبال ایران محسوب می شود و زحمات ارزشمندی برای کشور متحمل شده است.

وی افزود: رسیدن به رتبه هفتم جهان از رتبه 27ام بعنوان یک استثنا در دنیا مطرح میشود که توسط والیبال ایران رقم خورد ولی نباید تلاشمان را کاهش دهیم و سعی کنیم و با برنامه ریزی به جایگاه های بالاتر برسیم ضمن اینکه رسیدن به دور دوم المپیک نباید سقف آرزوهای ما باشد و بلکه آنرا بعنوان هدف اولیه در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: در حال حاضر نقاط ضعفی در رشته والیبال داریم که حتی در رفتار بازیکنان مشهود است و باید با برنامه ریزی و مدیریت مناسب سعی در بهبود وضعیت داشته باشیم.

داورزنی گفت: باید از تلاش مسئولین هیئت والیبال آذربایجان غربی بابت ساماندهی این رشته و استعدادیابی این رشته قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: مسئولین استانی هم باید بعنوان اصلی ترین رشته ورزشی استان برای حل مشکلات باشگاه ها و برطرف کردن نگرانی های هواداران همت کنند زیرا مردم ارومیه تیمی قدرتمند را برای لیگ برتر می خواهند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به بروز مشکلات در تیم شهرداری ارومیه تصریح کرد: فدراسیون والیبال بجد پیگیر مشکلات تیم خوب لیگ برتری ارومیه است و شور و شوق هواداران ارومیه برای لیگ برتر و والیبال ایران گرمی می بخشد و به آن احترام قائل هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز