خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بهشهر :

علما چراغ جامعه و سخنگوی دین هستند/نمازجمعه برآگاهی اعتقادی و اخلاقی مردم می افزاید

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۳۶

دهمین یادواره 800 شهید شهرستان بهشهر و دومین سالگرد ارتحال آیت الله جباری (ره) امروز با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون وزیر دفاع، رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ، علما و فقها و با حضور مردم در مصلای شهرستان بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، امام جمعه شهرستان بهشهر دراین مراسم  بر ضرورت شناخت جایگاه علما و پیام یادواره های شهدا تأکید کرد و با اشاره به حدیثی از پیامبراکرم (ص) گفت: دو قشر عالمان و مجاهدان به درجه نبوت  نزدیک هستند اما عالمان به درجه نبوت نزدیکترند زیرا آنها  با همان اهداف و مقاصد راه انبیا را درپیش گرفتند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه مجاهدان راه انبیا و شهیدان در راه حفظ و صیانت از راه انبیا، هجرت و جهاد کردند ، افزود: علما چراغ جامعه ، سخنگوی دین و مبدأ حرکت عظیمی هستند که باید قدر انها را بدانیم.

وی به مقام جایگاه عالم ، تعریف عالم از زبان پیغمبر و درخشش عالم عامل آیت الله جباری در سنگر نماز جمعه و در مجلس خبرگان تأکید کرد و ادامه داد: نماز جمعه یکی از پایگاه های مهم انقلاب اسلامی و حکومت دینی است.

امام جمعه شهرستان بهشهر خاطر نشان کرد: نمازجمعه ، جامعه اسلامی را در برابر خطرات، توطئه ها ، دسیسه ها و نقشه های دشمن بیمه می کند و بر آگاهی اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی می افزاید زیرا خطیب و امام جمعه مردم را به تقوا و دوری از رذایل اخلاقی دعوت می کند.

حجت الاسلام  سیدعربعلی جباری بصیرت، آگاهی، عزت ، وحدت، همدلی، اقتدار و پیروی از ولایت فقیه را از مهمترین پیام های یادواره 800 شهید شهرستان بهشهر و دومین سالگرد آیت الله جباری برشمرد و همگان وبویژه مسئولان را به هوشیاری و پیروی عملی و زبانی از ولایت فقیه فراخواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز