خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

دنیای اسلام گرفتار عداوت و کینه توزی شده است/بی کفایتی مدیریتی حکام عربستان اثبات شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۲۳۵

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:دولت ایران و سازمان های ذیربط حفظ کرامت مردم ایران در موسم حج و حج ابراهیمی، تامین امنیت حجاج و داشتن نمایندگی رسمی سیاسی در مکه را خواستار شدند که سعودی ها به این خواسته های بدیهی و طبیعی تمکین نکردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، دهمین یادواره  800 شهید شهرستان بهشهر و دومین سالگرد ارتحال آیت الله جباری (ره) امروز با حضور سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون وزیر دفاع، رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، استاندار مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی ، علما و فقها و با حضور مردم در مصلای شهرستان بهشهر برگزار شد.

 وزیر دفاع و پشتیبانی  نیروهای مسلح در دهمین یادواره 800 شهید شهرستان بهشهر و دومین سالگرد ارتحال آیت لله جباری (ره)  که امروز در مصلای  این شهرستان برگزار شد به رشادت های شهدا در آشکار کردن دشمنی های بدخواهان  نظام و اسلام اشاره کرد و گفت:  بیداری ، هوشیاری  و دشمن شناسی امام راحل و مردم کمک کرد تا این شهادت ها و ترورها به کشور و نظام خللی وارد نکند بلکه مقوم پایه ها و ارکان نظام ، ارتقا دهنده انسجام و وحدت جامعه باشد.
سردار دهقان با بیان اینکه منطقه ما دستخوش آشوب ، درهم ریختگی ، بی ثباتی و ناامنی است، افزود: عامل این ناامنی،  نظام سلطه و در رأس آن آمریکا و صهیونیست است اگرچه آمریکا موقعیت و قدرت مادی بزرگی دارد و می تواند  بر بسیاری از جریانات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی اثرگذار باشد اما صحنه گردانی و صحنه سازی با لابی صهیونیست هاست.
وی ادامه داد: گروه های تکفیری تربیت شده در مکتب  وهابی و سلفی گری در کشورهای سوریه، عراق ، فلسطین ،یمن و  بخشی از لبنان به جان مسلمانان افتادند و نه تنها نسل کشی را به عنوان برنامه در دستور کار دارند بلکه برای نابودی همه زیرساخت های مادی این کشورها به طور جدی تلاش می کنند و امروزه دنیای اسلام گرفتار عداوت و کینه توزی شده است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: آمریکا و اسرائیل در پی آن هستند تا سرمایه های مادی و معنوی دنیای اسلام  را علیه  کشورهای مسلمان به کار گیرند تا ضمن تأمین امنیت اسرائیل، اهداف بلندمدت آنان محقق شود.
سردار دهقان با اشاره به کشتار حجاج ایرانی در منا گفت: بی کفایتی مدیریتی حکام عربستان اثبات شد و آنها صلاحیت اداره حرمین شریفین و صلاحیت میزبانی زائران خدا وحرم حضرت نبی اکرم (ص)  را ندارند.
وی به پیام اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و ادامه  داد: دولت ایران و سازمان های ذیربط حفظ کرامت مردم ایران در موسم حج و حج ابراهیمی، تامین امنیت حجاج و داشتن نمایندگی رسمی سیاسی در مکه را خواستار شدند  که سعودی ها به این خواسته های بدیهی و طبیعی تمکین نکردند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروی مسلح حج را نماد اتحاد مسلمانان، برنامه ریزی در جهت تأمین منافع اسلام و ضدیت با مخالفان اسلام برشمرد و گفت: دولتی که خود را ضامن تأمین منافع آمریکا و اسرائیل می داند حج ابراهیمی را برنمی تابد.
سردار دهقان سلامت در مناسبات و تعاملات انسانی، احساس امنیت آحاد مردم ، انسجام و یکپارچگی ملت و حرکت در مسیر آرمان های نظام، حفظ حریم و حرمت افراد ، پاک دستی ، روحیه جهادی  و خدمتگزاری را از ویژگی های یک جامعه ی پایدار ، قوی ، سالم و روبه پیشرفت برشمرد و گفت: علما و شهدای ما همواره در مسیر اخلاق ، ایمان،فداکاری و ایثار، معرفت و ارزش های جامعه گام نهادند.
وی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان  نظام و اسلام به هیچ عنوان از عداوت وکینه توزی هایشان کوتاه نیامدند بلکه  با استفاده از ابزارهای جدید و با طراحی توطئه ها به دنبال ضربه هستند و این فعالیت های خصمانه ، جامعه ی ما را پایدارتر و قدرتمندتر می کند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: راه شهدای ما حفظ  مکتب حیات بخش اسلام است و دفاع جوانان ایرانی از جریان مقاومت اثبات می کند ملت ما همواره با ظلم می جنگد.
لازم به توضیح است در پایان این مراسم جلد دوم کتاب پدران آسمانی رونمایی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز