خبرگزاری کار ایران

محمد دامادی در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری:

چرا یک بازنشسته بعد از سال‌ها خدمت، برای دریافت حقوقش باید جلوی مجلس اعتراض کند

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۰۶۹

به مدیرانی که عاشق سخنرانی هستند می‌گویم هر چه زودتر اینگونه مدیریت را تمام کنید و از حداقل فرصت برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم استفاده نمائید.

به گزارش ایلنا، محمد دامادی در دیدار با نمایندگان جامعه کارگری و مدیران کل شورای هماهنگی رفاه استان مازندران با تاکید بر اینکه بعضی از مشکلات بدون بودجه نیز برطرف می‌شوند، افزود: به مدیرانی که عاشق سخنرانی هستند می‌گویم هر چه زودتر این‌گونه مدیریت را تمام کنید و از حداقل فرصت برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: چرا یک بازنشسته بعد از سال‌ها خدمت، برای دریافت حقوقش باید جلوی مجلس اعتراض کند !؟ این بساط باید برچیده شود لذا بنده به وزیر کار عرض می‌کنم بیشتر از گذشته پیگیر حل مشکلات کارگران و بازنشستگان باشید.

نماینده مردم ساری و میاندرود با بیان اینکه مدیری که نمی‌تواند مشکلات را حل کند، قول نیز ندهد زیرا در نهایت نمایندگان مجلس باید پاسخگوی مردم باشند، اظهار داشت: طوفان یک روز می آید و خسارت می‌زند ولی بنده و یوسف‌نژاد باید 4 سال پاسخگوی قول انجام نشده یک مسئول باشیم.

دامادی با تاکید بر اینکه حامی تصمیمات عقلانی دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: 30 سال اخیر همه نمایندگان از حقوق کارگران، بازنشستگان و معلمان حرف زدیم ولی مشکلی از آنها حل نشده است.

وی با تاکید بر اینکه یک بازنشسته چگونه با حقوق یک میلیونی در ماه زندگی کند!؟ افزود: اگر خانواده یک فرد بازنشسته تمام ایام ماه را فقط نان و ماست بخورند باز هم این حقوق کافی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز