خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر پس از یک ماه تعطیلی آغاز می‌شود؛ شروع شهریور داغ فوتبال

پس از یک ماه تعطیلی، لیگ برتر فوتبال کشور فردا با دو بازی از سر گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از یک ماه تعطیلی، دوباره از فردا تب‌وتاب لیگ برتر فوتبال کشور آغاز می‌شود. فردا (جمعه) با انجام دو دیدار به استقبال هفته پنجم لیگ برتر می‌رویم.

گسترش‌فولاد-سیاه‌جامگان؛ خیز شاگردان کمالوند برای فرار از قعر

دو تیم گسترش‌فولاد و سیاه‌جامگان اولین دیدار هفته پنجم را شروع می‌کنند. شاگردان فراز کمالوند که در ابتدای فصل نوید تیم خوبی را می‌دادند در چهار هفته گذشته امتیازات زیادی را از کف دادند تا با 3 امتیاز در رده 13 جدول باشند. حالا گسترشی‌ها این فرصت را دارند تا پس از یک ماه تعطیلی و تمرین، در تبریز سه امتیاز کسب کنند و جایگاه خود را در جدول سروسامان دهند. از سوی دیگر، سیاه‌جامگان 6 امتیازی برای باختن به تبریز نمی‌رود و تمام تلاش خود را برای حفظ وضعیت خود می‌کند. بنابراین این دیدار برای هر دو تیم حساس است و باعث می‌شود که بازی زیبایی را شاهد باشیم. گسترش‌فولاد از ساعت 17:30 میزبان سیاه‌جامگان خواهد بود.

نفت-صنعت نفت؛ آتش بازی دایی و دست‌نشان

دو تیم نفت تهران و صنعت نفت آبادان در دومین دیدار هفته پنجم به مصاف یکدیگر می‌روند که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول این دیدار برای دو تیم بسیار حساس است. علی دایی درصدد است تا با این پیروزی خانگی خود را به کورس بالانشین‌های جدول لیگ شانزدهم برساند. البته شاگردان دست‌نشان که پس از چند سال، دوباره لیگ برتری شده‌اند سعی دارند روند خوب خود را ادامه دهند تا شایستگی‌های خود را اثبات کنند. این دیدار از ساعت 18:45 در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۸۷۶۵