خبرگزاری کار ایران

پاتوق رسانه‌ای مدیران کشوری در ایلنای ری کلید خورد؛

جلودارزاده: حل مشکلات ری در گروی جدایی از تهران است

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۶۹۹

نایب‌رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای‌اسلامی عصر امروز با حضور در دفتر ایلنا در شهرستان ری با خبرنگاران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سهیلا جلودارزاده در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات خبرنگاران شهرستان ری در انعکاس مسایل و مشکلات مردم به مدیران جامعه اظهار داشت: راه حل مشکلات انباشته شده شهرستان ری و توسعه همه جانبه جنوب استان تهران جدا شدن آن از تهران بزرگ است.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به رغم تلاش‌های مختلف پس از انقلاب هنوز شهرستان ری از مناطق مختلف استان تهران عقب مانده‌تر است، افزود: یکی از دلایل اصلی این عقب ماندگی اتصال این منطقه به تهران است.

وی گفت: تحول شهرستان ری نیازمند عزم همگانی است و همه بخش‌ها از جمله رسانه‌ها، مسئولان، فعالان سیاسی، احزاب و روحانیت باید برای تحقق مطالبات این شهرستان کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا، دفع پسماندها در این منطقه و سرریز شدن آب‌های آلوده به سمت جنوب استان تهران از جمله مشکلات شهرستان ری است، افزود: متاسفانه آنطور که شایسته بوده حق این شهر باستانی و کهن کشور ادا نشده است.

جلودارزاده معضل بیکاری، فقر، اعتیاد و بی سامان بودن هویتی را از مشکلات اجتماعی شهرستان ری ذکر کرد و افزود: برای توسعه این شهرستان ابتدا باید یک طرح توسعه کلی ارائه داد.

وی افزود: براساس اعلام مدیران شهرستان درآمد سالانه این شهر بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال است که  متاسفانه سهم کمی از آن به ری باز می گردد.

جلودارزاده با بیان اینکه همواره در شهرستان ری حضوری فعال داشته و تلاش می‌کنم مسائل این شهرستان و نیازهای مردم را دنبال کنم، افزود: همواره با برگزاری جلسات مختلف با اقشار مختلف مردم به بررسی مسائل و نیازهای آنان می پردازم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پشتوانه تحقق اقتصاد مقاومتی را اقدام و عمل دانستند افزود: برای تحقق مطالبات انباشته شده شهرستان ری باید اقدام و عمل کرد و در این مسیر جدیت داشت.

نماینده  مجلس شورای اسلامی در پایان برگزاری نشست بررسی مشکلات و نیازهای شهرستان ری در دفتر خبرگزاری کار ایران در جنوب استان تهران  با اهدای لوح سپاس از خدمات خبرنگاران فعال شهرستان ری تجلیل کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز