خبرگزاری کار ایران

کارشناس فرهنگی بانک مهراقتصاد:

ایجاد اشتغال، از اصول محوری بانک‌ مهر اقتصاد است

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۵۹۹

کارشناس فرهنگی بانک مهراقتصاد گفت: پرهیز از معاملات ربوی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ایجاد اشتغال محوری‌ترین اصول بانک‌ مهر اقتصاد است.

به گزارش ایلنا از رشت،به مناسبت هفته بانکداری اسلامی روسای شعب، دوایر و کارشناس فرهنگی  بانک مهر اقتصاد گیلان با امامان جمعه شهرستان‌های آستانه، لاهیجان، لنگرود و رودسر دیدار و از نظرات آنها در راستای تحقق و ترویج بانکداری اسلامی بهره‌مند شدند.

حجت اسلام ساجدی فومنی، عبدالله زاده، صدیق و روحانی از امامان جمعه شهرستان‌های آستانه، لاهیجان، لنگرود و رودسر بر ضرورت بانکداری اسلامی در کشور و استان تاکید کردند واظهار داشتند: مشروعیت بانک‌های ما براساس بانکداری اسلامی است و باید آموزش طرح بانکداری اسلامی در بانک‌های ما استمرار پیدا کند.

امامان جمعه شهرستان‌های آستانه، لاهیجان، لنگرود و رودسر بانکداری اسلامی موجب از بین رفتن ربا در جامعه و عامل شکوفایی اقتصاد و تحرک اقتصادی در کشور بر شمردند.

کارشناس فرهنگی بانک مهراقتصاد در این دیدار گفت: بانک مهر اقتصاد به عنوان یک بانک ارزشی متشکل از نیروهای بسیجی در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و بانکداری اسلامی تمام تلاش خود را بکار گرفته است.

حجت اسلام رفیعی پور افزود پرهیز از معاملات ربوی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ، ایجاد اشتغال محوری ترین اصول بانک‌ مهر اقتصاد است.

وی عنوان کرد: بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات تکلیفی و کمک به اقشار آسیب پذیر، اقدامات ارزنده‌ای در ایجاد اشتغال وحمایت از نیازمندان صورت داده است.

کارشناس فرهنگی بانک مهر اقتصاد به اقدمات انجام شده این بانک زمینه ترویج و فرهنگ سازی بانکداری اسلامی گفت: اخذ تائیدیه شرعی تمامی قرار دادها بانک از دفتر تایید شرعی حوزه نمایندگی ولی فقه سپاه، تدوین سند جامع آموزش بانکداری اسلامی و ارائه آموزش به مدیران و کارکنان بانک، راه‌اندازی مرکز پاسخگویی به سوالات شرعی کارکنان و مشتریان در حوزه بانکداری اسلامی، تدوین و چاپ انواع کتاب بویژه کتاب عقود اسلامی و معاملات بانکی از دیدگاه مراجع عظام تقلید، برگزاری 149نمایشگاه الزامات پیاده سازی بانکداری اسلامی در مصلی‌های سراسر کشور و تدوین و اجرای طرح ستاد ویژه هفته بانکداری اسلامی در شهریور ماه هرسال از جمله اقدامات عملی بانک مهر اقتصاد  در حوزه پیاده‌سازی بانکداری اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز