خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

گفتمان انقلاب اسلامی برای کشور تولید قدرت کرده است

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل با بیان اینکه ایران در تحولات اخیر در منطقه دارای یک نفوذ است، گفت:این نفوذ در عرصه های مختلف از جمله نفوذ گفتمان منطقی انقلاب اسلامی و نفوذ دستاوردهای علمی- دفاعی برای ما تولید قدرت کرده است.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در نشست مجمع مدیران منابع انسانی قوای سه گانه امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور ماه) افزود: جمهوری اسلامی ایران در تحولات ۵ الی ۶ سال اخیر در منطقه دارای نفوذ کم نظیری است و این نفوذ در عرصه های مختلف برای ما تولید قدرت کرده است.

وی یادآور شد: گفتمان انقلاب اسلامی از موضوعاتی است که برای کشور تولید قدرت کرده است و زمانی که بیرون از مرزها به آن توجه می کنیم متوجه نفوذ سازنده این گفتمان و تاثیر  قوی آن بر امنیت منطقه و ایران خواهیم شد.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه گفتمان ما در حمایت از فلسطین گفتمانی حقیقی و توام با اقتدار در حوزه عمل بود، تاکید کرد: ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران با نگاه ارزشی و دفاع از مستضعفان را دنبال کرد رژیم صیهونیستی را به انزوا کشاند درحالی که تل آویو اقدامات تهدید آمیزی را در منطقه دنبال می کرد.

وی یادآور شد: از نظر محور آمریکا و رژیم صیهونیستی جایگاه جمهوری اسلامی ایران باید در منطقه افت کند و اینکه ایران در منطقه برآمده است برای آنها موضوع قابل قبولی نیست؛ همچنین اینکه جمهوری اسلامی ایران از نفوذ خود تولید ثروت کرد و با این قدرت توانست در مذاکرات هسته ای صرف نظر از شیطنت و بدعهدی های قابل پیش بینی آمریکا امتیازاتی بگیرد.

دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل، به نفوذ دستاوردهای دفاعی کشور اشاره کرد و گفت: تمرکز مقام معظم رهبری در بحث تولید علم، تقویت بنیه دفاعی، تقویت بنیه اقتصادی و افزایش جمعیت به عنوان موضوعی مهم در عناصر ملموس قدرت، بروز یافته که مجموعه این موارد برای ما می تواند تولید مضاعف قدرت را در راستای تقویت جهان اسلامی و تضمین امنیت منطقه و حفظ حداکثری امنیت ملی کشور در پی داشته باشد.

کد خبر : ۴۰۸۳۰۳