خبرگزاری کار ایران

شمسایی: تاج بهتر از هر کس دیگری می‌داند مشکلات فوتسال چیست

کاپیتان پیشین تیم ملی‌فوتسال گفت: تاج سال‌ها در فدراسیون فوتبال حضور داشته است و بهتر از هر کس دیگری می‌داند مشکلات فوتسال چیست.

به گزارش ایلنا، وحید شمسایی در حاشیه مراسم بدرقه ملی‌پوشان فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار است که خود را در جمع ملی‌پوشان، بزرگان فوتسال و همچنین مسئولان فدراسیون می‌بینم. 

وی افزود: من با افتخار در اینجا هستم و وظیفه خود می‌دانم که از تیم ملی فوتسال حمایت کنم، تیمی که همه افتخارات، خوشی‌ها، خاطرات تلخ و شیرینم، مصدومیت‌هایم و... در این تیم برای من رقم خورد و در حال حاضر هم برای موفقیت تیم ملی‌فوتسال قطعاً دعا می‌کنم. کارهای تاکتیکی و موفقیت در زمین بر عهده بازیکنان و مربیان است و وظیفه من و دیگر دوستداران فوتسال دعا برای تیم ملی فوتسال است.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال درباره نوع برگزاری مراسم بدرقه برای ملی‌پوشان فوتسال و همچنین مقایسه اسپانسر پیراهن تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال یادآور شد: در خصوص این مشکلات باید از تاج سؤال کنید. تاج سال‌ها در فدراسیون فوتبال نایب رئیس بوده و در حال حاضر هم رئیس فدراسیون است. او بهتر از هر کس دیگری می‌داند مشکلات فوتسال چیست و قطعاً در آینده با برنامه‌ریزی بهتر آنها را برطرف خواهد کرد. به امید اینکه مراسم بعدی بدرقه در شرایط بهتری برگزار شود. من فقط خوشحالم که تک تک دوستان و بزرگان فوتسال را در اینجا دیدم.

شمسایی راجع به پیش‌بینی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتسال در مسابقات جام جهانی کلمبیا، عنوان کرد: افتخاری حرف خوبی زده و گفته است تنها تیمی که می‌تواند به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی فوتسال برود همین تیم است، این تیم به تیم‌های سطح اول دنیا بسیار نزدیک است و بسیار امیدواریم که در جمع چهار تیم برتر مسابقات حضور داشته باشد. سطح مسابقات جام جهانی رشته‌هایی که در المپیک حضور ندارند بسیار بالاست و قطعاً تیم ملی فوتسال کار بسیار سختی را در کلمبیا پیش رو دارد. 

 

کد خبر : ۴۰۸۲۹۴