خبرگزاری کار ایران

ناظم‌الشریعه: امیدوارم با خلاقیت بازیکنان ضعف‌مان را جبران کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ابراز امیدواری کرد با خلاقیت بازیکنان ضعف نداشتن بازی‌های تدارکاتی تیمش برطرف شود.

به گزارش ایلنا، محمد ناظم‌الشریعه در مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال برای حضور در جام جهانی 2016 کلمبیا اظهار داشت: شرایط تیم‌مان خوب است. البته باید قبول کنیم که بازی تدارکاتی خوبی نداشتیم، اما روی خلاقیت بازیکنان حساب کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با خلاقیت بازیکنان این ضعف را در مسابقات جبران کنیم. به این مسابقات می‌رویم که نمایش خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: تیم ما روحیه خوبی نداشت و مهدی تاج از این موضوع باخبر بود. به همین دلیل هم مراسم بدرقه‌ای برگزار شد که حسین شمس، وحید شمسایی و... آمدند و خود آقای تاج هم حضور داشت. بیشتر سعی کردیم از نظر روحی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم تا با شرایط روحی خوب راهی مسابقات شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره قرعه ایران در جام جهانی گفت: اسپانیا همیشه تیم خوبی بوده است. با این حال در دو دوره‌ای که آنها در جام جهانی با ما روبه‌رو شده‌اند، نتوانستند ما را شکست بدهند. مراکش هم تیم خوبی دارد. آفریقایی‌ها معمولاً تیم‌هایی قدرتی دارند. آذربایجان هم بیشتر یک تیم قدرتی است، اما سعی کرده با استفاده از بازیکنان روسی قدرت تکنیکی‌اش را بالا ببرد و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

 

کد خبر : ۴۰۸۲۹۲