خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خبر داد:

حریق در سوله ۲ هزار و ۵۰۰ متری شهر سنگ

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در سوله ۲هزار و ۵۰۰ متری در جاده قدیم قم خبرداد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشته است.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ساعت ۹:۵۲ دقیقه صبح امروز وقوع آتش سوزی گسترده در جاده قدیم قم شهر سنگ اعلام شد، گفت: این منطقه حوزه استحفاظی باقر شهر است، اما ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه ۱۵ دستگاه تانکر اب فوماتیک بالابر و از آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به حریق در گاراژی با وسعت بیش از ۱۰ هزار متر مربع ادامه داد: در این گاراژ تعداد زیادی سوله با مترازهای مختلف وجود داشت که یکی از آنها با وسعت ۲هزار و ۵۰۰ متر مربع کاملا شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه در این گاراژ انواع کالاها از جمله سپر ماشین لوازم کشاورزی کاغذ قوطی رنگ و مواد شیمیایی وجود داشت عنوان کرد: سقف و دیوارهای سوله شعله‌ور در اثر شدت حرارت تخریب شدند.

ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با سرعت موفق به کنترل آتش شده و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این حریق خسارت مالی زیادی بر جای گذاشت، افزود: خوشبختانه این حادثه  صدمه جانی و مصدومیت به دنبال نداشت.

ملکی اظهار کرد: در حال حاضر مانوران آتش‌نشانی مشغول عملیات لکه گیری و پایانی هستند و تا دقایقی دیگر محل را به آتش نشانی باقر شهر تحویل خواهند داد.

کد خبر : ۴۰۸۱۳۵