خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی ساسان انصاری از هواداران فولاد

ساسان انصاری پس از بازگشت به تیم فولاد خوزستان در بیانیه ای خطاب به هواداران فولاد خوزستان از آنها عذرخواهی کرد.

به گزارش ایلنا، ساسان انصاری پس از بازگشت به تیم فولاد خوزستان در بیانیه ای خطاب به هواداران فولاد خوزستان از آنها عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، در بیانیه ساسان انصاری آمده است:

" به نام خداوند بزرگ

سلام خدمت هواداران عزیز و اصیل فولاد و مردم خونگرم استان خوزستان

همانگونه که آرشیو مصاحبه های قبلی من موجود می باشد، اینجانب همواره رشد و پیشرفت خود را مدیون باشگاه فولاد خوزستان و حمایت های هواداران بزرگ آن دانسته و اهواز را خانه خود می دانم، خانه ای که از 17 سالگی من را با آغوش باز پذیرا شد و 8 سال من را پرورش داد و شیفته خودش کرد.

اینجانب باید در مورد جدا شدنم در ابتدای فصل از جمع فولادمردان خدمت هواداران عزیز عرض کنم که با توجه به شرایط آن برهه از زمان و مشورت های صورت گرفته علیرغم مخالفت های چندباره مدیرعامل باشگاه و توصیه های ایشان بر ماندن، این تصمیم را گرفتم؛ تصمیمی که با گذشت زمان درست یا اشتباه بودن آن بر من ثابت شد. به هر حال با توجه به لطف و اعتمادی که آقای نعیم سعداوی، آقای علیرضا اژدری زاده و دیگر اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان به بنده داشتند، من را با آغوش باز پذیرفتند و تصمیم گرفتم که علی رغم داشتن چند پیشنهاد به تیمی بازگردم که خود را فرزندی از خانواده بزرگ آن می دانم.

هواداران عزیز فولاد من اگر در این مدت کم جدایی دلی را شکستم و باعث ناراحتی شما شدم، از این طریق از شما عذرخواهی می کنم و خوشحالم که مقابل تیم محبوبم بازی نکردم. امیدوارم به مانند 8 سال گذشته که خوبی و بدی من را تحمل کرده اید و با حمایت هایتان من را به مسیر پیشرفت سوق داده اید بار دیگر شاهد این موضوع باشیم تا باهم فولادی بسازیم که باعث افتخار ما شود. قطعاً در ادامه این راه به همراهی و حمایت های شما عزیزان نیازمندیم. مطمئنا من و همه بازیکنان همه وجودمان را برای موفقیت فولاد عزیز و قهرمان خواهیم گذاشت و برای شاد کردن هواداران تلاش خواهیم کرد. برادر کوچیک شما، ساسان انصاری"

 

کد خبر : ۴۰۷۹۳۸