خبرگزاری کار ایران

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی برگزار می کند؛

همایش صندوق های بازنشستگی با محوریت تنگناها و راهکارها

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۸۱۴

موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، همایش صندوق های بازنشستگی با محوریت تنگناها و راهکارها را ١٨ آبان ماه جاری برگزار می کند.

به گزارش ایلنا،  اقتصاد کلان و صندوق های بازنشستگی، حکمرانی و نظارت، مباحث آکچوئری و بیمه ای، سرمایه گذاری و صندوق های بازنشستگی از محورهای همایش صندوق های بازنشستگی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی است.

در بخش اقتصاد کلان و صندوق های بازنشستگی، تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر پایداری صندوق های بازنشستگی، بودجه دولت و مالیه صندوق های بازنشستگی، تأثیر رونق و رکود بخش های مختلف اقتصادی بر منابع و مصارف صندوق های بازنشستگی و نقش صندوق های بازنشستگی در راستای دستیابی به اهداف توسعه مطرح خواهد شد.

در حکمرانی و نظارت از محورهای همایش صندوق های بازنشستگی موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی، ضرورت ها و الزامات نهاد تنظیم گر(رگولاتور) در حوزه صندوق های بازنشستگی، ابعاد و ویژگی های نهاد تنظیم گر در حوزه صندوق های بازنشستگی، ساز و کار اجرای دستورالعمل حکمرانی خوب در صندوق های بیمه ای و بازنشستگی، استانداردهای گزارشات ارزیابی آکچوئری و نظام حسابداری در صندوق های بازنشستگی، حکمرانی خوب در صندوق های بازنشستگی و توسعه پایدار و چالش های قوانین و مقررات مغایر با اصول بیمه ای بررسی خواهد شد.

سازو کار و مسیر انجام اصلاحات پارامتریک و ساختاری در صندوق های بازنشستگی، امکان سنجی انجام اصلاحات در صندوق های بازنشستگی در ایران، استانداردهای محاسبات اکچوئری در صندوق های بازنشستگی، سازو کارهای صیانت از اصول بیمه ای در برابر وضع قوانین مغایر با اصول آکچوئری و سنجش بهره وری در صندوق های بازنشستگی از عناوین مورد بحث در مباحث آکچوئری و بیمه ای این همایش خواهد بود.

در محور سرمایه گذاری و صندوقهای بازنشستگی، الزامات سرمایه گذاری در صندوق های بازنشستگی در شرایط اقتصادی توسعه نیافته، بازخوانی تجارب سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی در کشورهای دیگر، سیاستگذاری و نظارت بر تخصیص بهینه سرمایه گذاری صندوق های بازنشستگی، آسیب شناسی سرمایه گذاری در صندوق های بازنشستگی در کشورهای در حال توسعه، شناسایی الزامات خروج از تصدی گری صندوق های بازنشستگی و امکان سنجی انجام سرمایه گذاری های فراملی در صندوق های بازنشستگی از موضوعاتی  است که مورد بررسی و بحث قرار می گیرد.

اساتید دانشگاهها، پژوهشگران و علاقه مندان می توانند در محورهای بیان شده، مقالات خود را به دبیرخانه همایش صندوق های بازنشستگی ارسال کنند . مهلت ارسال چکیده تا ١٤ مهرماه  و مهلت ارسال متن کامل مقالات تا ٢٥ مهرماه جاری است.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش صندوق های بازنشستگی به نشانی www.ssor.ir مراجعه و مقالات ونظرات خود را نیز به نشانی پست الکترونیکی info@ ssor.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز