خبرگزاری کار ایران

برگزاری سمینار آموزشی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی ایران در بازارهای بین‌المللی

سمینار آموزشی چالش ها و فرصت های پیش ‌روی ایران در بازارهای بین‌المللی از سوی ایمیدرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، دفتر مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو، در راستای برنامه استفاده از امکانات و فرصت های خارجی برای گسترش دانش فنی و انتقال تجارب موفق مهندسی با همکاری دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر بین‌المللی، سمینار آموزشی چالش ها و فرصت های پیش‌روی ایران در بازارهای بین‌المللی را برگزار کرد.

 

در این سمینار، آقایان مایکل اینسولان (Michael Insulan) و پائولو کاروالیو (PAULO CARVALHO)  از کارشناسان شرکت سی آر یو (CRU)  انگلستان به آخرین وضعیت بازار کالاهای اساسی شامل آهن، فولاد، آلومینیوم، مس و روی پرداختند. همچنین در ادامه، با هدف آشنایی حاضران، اطلاعاتی درباره امکانات و خدمات مطالعاتی مجموعه سی آر یو ارائه شد.

سی آر یو،‌ موسسه ای مشاوره ای خصوصی در زمینه فلزات و معدنکاری است که دفتر اصلی آن در لندن واقع شده است. این موسسه در سال 1960 تاسیس شده و در حوزه های بازاریابی، فروش، تحلیل های بازارهای بین المللی بخش معادن و فلزات فعالیت می کند. 

سمینار آموزشی  چالش ها و فرصت های پیش‌روی ایران در بازارهای بین‌المللی با حضور حدود 60 تن از کارشناسان ایمیدرو و شرکت های تابعه دیروز (شنبه سیزدهم شهریور) برگزار شد.

 

 

کد خبر : ۴۰۷۷۲۴