خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت از ثابت قدم درخواست کرد:

برگزاری منظم جلسات ماهانه جهت بررسی مشکلات شهری

فرماندار رشت با اعلام رضایت از عملکرد شهردار جوان تقاضای برگزاری جلسات ماهانه به طور منظم و پی در پی، جهت بررسی و حل مشکلات شهری کرد.

به گزارش ایلنا از  رشت، امروز نشست هم اندیشی نمایندگان مردم شهرستان رشت با ثابت قدم شهردار رشت با حضور عیسی مهدوی فرماندار رشت و معاون عمرانی فرمانداری رشت در دفتر ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

 در این جلسه که به دعوت فرماندار رشت انجام گرفته بود، مباحث مختلفی چون تعیین تکلیف مشکلات ترافیکی و ارائه راهکار جهت افزایش ناوگان حمل و نقل شهری، تخصیص بودجه‌های جدیدی که در اختیار سازمان همیاری‌های شهردارهای وزارت کشور است مطرح شد.

با توجه به اینکه در حال حاضر برنامه ششم توسعه در مجلس در حال تدوین است، نمایندگان مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد شایسته شهردار رشت از وی خواستند تا نیازمندی‌های شهری در مباحث گوناگون از جمله اخذ اعتبارات ملی و ....  را تنظیم و به نمایندگان ارائه کنند تا آنها گام‌های اولیه را در تخصیص بودجه‌های مورد نیاز در توسعه شهری بردارند.

شهردار رشت، ورود ماشین‌های سنگین به داخل شهر  و عدم دخالت شهرداری در جلوگیری از این معضل را یکی دیگر موانع توسعه شهری دانستند و پیشنهاد دادن تا با برگزاری جلسات هفتگی با حضور سه نماینده مردم شریف و فرماندار  شهر رشت به بررسی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه‌های عمرانی بپردازند.

کد خبر : ۴۰۷۴۴۳