خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد:

واگذاری 21 هزار متر مربع زمین مسکن مهر رشت به آموزش و پرورش

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از واگذاری 21 هزار متر مربع زمین در نقاط مختلف مسکن مهر رشت به آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، شعبان‌علی خاوری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان به تحویل سه سایت به آموزش و پرورش گیلان در مسکن مهر رشت اشاره کرد و بیان کرد: تاکنون 12 هزار متر مربع زمین در مسکن مهر رشت به آموزش و پرورش واگذار شده و بابت ارزش منطقه‌ای زمین مطالباتی باقی‌مانده است.

خاوری از واگذاری 21 هزار متر مربع زمین در نقاط مختلف مسکن مهر رشت به آموزش و پرورش خبر داد و بیان کرد: اگر بتوانیم بهای منطقه‌ای زمین‌های مذکور را تامین کنیم، امکان واگذاری وجود دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه 3 میلیارد و 800 میلیون تومان برای ساخت مدارس مسکن مهر رشت تاکنون پرداخت شده است، افزود: اعتباراتی برای ساخت یک مدرسه در بندر انزلی پرداخت کردیم.

خاوری به کمک مالی اداره کل راه و شهرسازی گیلان برای ساخت سه مدرسه در مسکن مهر رشت اشاره کرد و بیان داشت: احداث پنج مدرسه در رشت و یک مدرسه در لنگرود از برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان است.

وی ساخت مدارس مذکور را نیازمند 33 میلیارد تومان اعتبار دانست و گفت: در مدت دو سال آینده یک‌سوم از اعتبارات مذکور از طریق وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود.

کد خبر : ۴۰۷۴۲۹