خبرگزاری کار ایران

فراخوان مسابقه مقاله‌نویسی همایش «صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران»

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با همکاری بنیاد نمایش کودک و در استقبال از صد سالگی این هنر، همایش «صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران» را در قالب مسابقه مقاله‌نویسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، در فراخوان همایش صد سالگی تئاتر کودک و نوجوان ایران آمده است که موضوع مقالات در راستای شعار جشنواره "نمایش مهر، بر صحنه کودکی" باید صرفاً «پژوهشی» بوده و به بررسی بخشی از «تاریخچه» تئاتر کودک در ایران بپردازد.

بنابراین همایش، پذیرای مقالات «آموزشی» نخواهد بود. همچنین ستاد جشنواره به جهت سهولت کار هنرمندان و پژوهشگران، پذیرای مقالات به شکل کامل بوده و ارسال موضوع و یا چکیده اثر برای شرکت در مسابقه ضرورت ندارد.

فراخوان این بخش شامل 39 موضوع پیشنهادی برای ارائه مقاله در این مسابقه است که پژوهشگران و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه دقیق فراخوان از آن بهره ببرند.

مهلت ارسال مقالات تا تاریخ اول آبان‌ماه اعلام شده وآثار برگزیده اول تا سوم در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

به هریک از برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق خواهد گرفت. مقالات برگزیده نیز در یک کتاب منتشر و در  ایام جشنواره چاپ و رونمایی خواهد شد.

همایش حضوری در تهران و با حضور پژوهشگران، هنرمندان و اساتید برگزار خواهد شد. زمان و مکان آن پس از جشنواره بوده که متعاقباً تاریخ آن اعلام می شود. مقالات باید به‌صورت فایلword وpdf  همراه با رزومه چندخطی نویسنده و تلفن‌های تماس ، به آدرس ایمیل theatrekoodak100@gmail.com ارسال شود.

دبیرخانه جشنواره با شماره تماس 08138386018 و 08132512118 داخلی 127 و سایت جشنواره به آدرس www.festival-children.ir پاسخگوی سؤالات علاقه‌مندان خواهد بود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با دبیری شهرام کرمی، آذر ماه 1395 در شهر همدان برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۰۷۳۸۷