خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز:

افزایش بهره‌وری مدیران آموزش و پروش از اهداف اصلی اجرای پروژه مهر است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز برنامه‌ریزی اصولی و افزایش بهره‌وری مدیران آموزش‌وپرورش را از اهداف اصلی اجرای پروژه مهر در این سازمان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا در البرز،  خسرو ساکی امروز در دومین همایش استانی پروژه مهر 95 البرز در کانون امام علی ناحیه یک آموزش و پرورش کرج گفت: آغاز عملیات این پروژه در البرز تاکنون موجب شده تا با فعالیت و نظارت 5 کارگروه که در زیر مجموعه ستادی این طرح در اداره کل آموزش استان ساماندهی شده اقدامات مناسبی صورت پذیرد.

ساکی با بیان اینکه آغاز این پروژه در تابستان بستر مناسب را برای آغاز سال تحصیلی فراهم کرده افزود: اجرای این پروژه در واقع گام برداشتن اقدامات آموزشی - تربیتی در سنگر علم و دانش را با یک نگاه مدیریتی برنامه‌ای در قالب قوانین و ضوابط وزارتخانه‌ای در مدارس رقم زد.

وی خاطرنشان کرد:  پروژه مهر در عرصه تعلیم و تربیت مظهر برنامه‌ریزی و بهره‌وری است به گونه‌ای که کلید خوردن این طرح مهم همزمان با سراسر کشور در البرز، دستاوردهای بی‌شماری را به منظور آمادگی مناسب در بازگشایی مدارس این استان بدنبال خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مهمترین دستاورد پروژه مهر برنامه ریزی هماهنگ مدیران آموزش و پرورش در قالب محورهای تعیین شده در مدارس است که این مهم خوشبختانه در ستاد پروژه مهر البرز با نظارت و پیگیری مستمر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه  پروژه مهر باعث نهادینه شدن مدیریت برنامه ریزی و ساماندهی مدارس برای استقبال از دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید شده است افزود: با اجرایی شدن این پروژه امیدواریم عملکرد و بهره وری مدیران آموزش و پروش استان افزایش یابد.

کد خبر : ۴۰۷۲۷۰