خبرگزاری کار ایران

وزیر صنایع لبنان تاکید کرد:

بدنبال بر طرف کردن موانع روابط تجاری با ایران هستیم

وزیر صنایع لبنان در آئین گشایش نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و ماشین‌های اداری « ایرانکام» در مشهد گفت: بدنبال برطرف کردن موانع روابط تجاری با ایران هستیم.

به گزارش ایلنا، حسین حاج حسن در آئین گشایش نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و ماشین های اداری « ایرانکام» در مشهد بر بهبود و گسترش روابط با ایران تاکید کرد و گفت: روابط تجاری دو کشور به دلیل تحریم ها کم شده بود که باید جبران شود.

وی افزود : هدف اصلی ما از حضور دراین نمایشگاه برطرف کردن موانع روابط تجاری با ایران است.

وی گفت : مبحث فن آوری اطلاعات در کشور ما بسیار مهم و حیاتی است و بسیاری از لبنانی‌های مقیم خارج در این عرصه فعال هستند و ما برای گسترش روابط در این عرصه با ایران اعلام آمادگی می‌کنیم.

رئیس‌سازمان‌صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز گفت: با توجه به اینکه لبنانی ها در سراسر دنیا در حوزه تجارت و توزیع شناخته شده هستند، می‌توانند درتوزیع جهانی کالاهای تولید داخل با ما همکاری کنند.

راضیه علیرضایی افزود : برخی از محصولات استان خراسان رضوی برای طرف لبنانی جذابیت زیادی داشت ودستاوردهای ما در زمینه فن آوری اطلاعات برای آنها شگفت آور بود و باعث ابراز تمایل آنها به عقد تفاهم نامه هایی در حوزه آی تی و آی تی سی با ایران شد.

علیرضایی افزود : بیش از 50 نفر از اعضاء هیئت همراه وزیرصنایع لبنان ازبخش خصوصی هستند که با توجه به رفع تحریم ها اشتیاق زیادی برای همکاری مشترک با ایران دارند.

 نمایشگاه بین المللی‌کامپیوتر و ماشین‌های اداری و هفتمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند در نمایشگاه بین المللی مشهدتا 16 شهریور ماه پذیرای علاقه مندان به حوزه فناوری اطلاعات و صنایع وابسته است.

کد خبر : ۴۰۷۲۱۶