خبرگزاری کار ایران

گروههای امداد برقی تهران ، گلستان و سمنان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۱۱۷

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت که به علت گسترده بودن خسارات وارده به شبکه توزیع برق استان ، پیمانکاران برق از استان های تهران ، گلستان و سمنان به کمک مازندران آمده اند .

به گزارش ایلنا از سارس ؛قاسم شهابی افزود : خسارات به حدی بود که همچنان برق 70 درصد از مشترکان شهرستان های آمل و قائمشهر قطع است .

وی با اظهار این که برق 10 درصد از مشترکان شهرستان بابل نیز همچنان قطع است ، گفت توفان به 40 دستگاه ترانس برق و بیش از 400 تیر برق استان خسارت سنگینی زده است.

شهابی با بیان اینکه درختان تنومند روی سیم های برق افتاده و ترانس ها نیز سقوط کردند، اظهار داشت: بنر ها و سقف برخی از خانه ها هم که بر اثر توفان کنده شده بود ، روی سیم ها برق افتاده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود : همه مردم و گروههای امداد و نجات در مناطق مختلف حضور دارند.

بر اساس گزارش هواشناسی توفانی که بامداد امروز مناطق مختلف استان را در نوردید بین 90 تا 130 کیلومتر بر ساعت در مناطق مختلف سرعت داشت .

این توفان که ساعت چهار بامداد از غرب مازندران شروع و به سمت شرق آمد ، سبب آبگرفتگی بخشی از معابر و خانه های شهری و روستایی و رساندن خسارت به بخش های مختلف از جمله کشاورزی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز