خبرگزاری کار ایران

تیموریان: داور جایزالخطاست!/ هدف ما اهتزاز پرچم ایران در جام جهانی 2018 است.

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۰۸

کاپیتان تیم ملی کشورمان گفت: از همه اهالی فوتبال و خبرنگاران تشکر می‌کنم که از تیم ملی حمایت کردند چراکه همه ما عضو یک تیم هستیم و هدف ما رفتن به جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد برد تیم ملی مقابل تیم ملی قطر گفت: خوشحالم که با دست پر از ورزشگاه بیرون رفتیم و از حالا آماده بازی‌های بعدی می‌شویم.

وی درباره داوری این بازی هم ادامه داد: درباره داور نمی‌خواهم صحبت کنم، داور بازی سریلانکایی بود و روی برخی برخوردها که روی عزت‌اللهی و دژاگه که 50-50 انجام شد،‌اشتباه سوت زد، اما  داور جایزالخطاست و به هر حال 3 امتیاز را گرفتیم.

تیموریان در مورد حضور 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: با تدابیری که فدراسیون فوتبال اندیشیده بود این نوید را می‌داد که مردم خونگرم ما به استادیوم بیایند؛ چراکه اولین بازی در راه صعود به جام جهانی بود و امیدوارم تا آخر مسابقات همین‌طور از ما حمایت کنند تا تیم ملی را در جام جهانی ببینیم.

آندو در مورد حمایت بی‌سابقه پیشکسوتان فوتبال از تیم ملی اظهار داشت: به عنوان یکی از کوچک‌ترین بازیکنان تیم ملی از همه عزیزان تشکر می‌کنم، آنها آمدند تا از تیم خودشان حمایت کنند؛ چراکه همه ما یک تیم هستیم. همه ما از شما خبرنگاران گرفته تا ما ملی‌پوشان عضو یک تیم هستیم و هدف ما اهتزاز پرچم ایران در جام جهانی 2018 است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز