خبرگزاری کار ایران

قوچان‌نژاد: اتفاقات خوبی از سوی قطری‌ها رخ نداد/با تمرکز بالا به چین می‌رویم

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: برخی تصمیمات داور اشتباه بود اما مهم ۳ امتیاز بود که آن را به دست آوردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا قوچان‌نژاد در مورد پیروزی تیم ملی مقابل تیم قطر گفت: ما تا دقیقه 98 جنگیدیم و درنهایت هم برد شیرینی را به دست آوردیم.

وی درمورد داوری بازی هم اظهار داشت: درباره داوری حرفی نمی‌زنم اما مهم این بود که ما 3 امتیاز را گرفتیم، به هر حال بازی حساسی بود و نمی‌دانم تصمیمات داور درست بود یا نه، به هر حال ما با خیالی راحت به چین می‌رویم تا با این تیم بازی کنیم. ما از یک بازی حساس و سخت 3 امتیاز را گرفتیم، آن‌هم در حالی که قطری‌ها برای یک امتیاز آمده بودند و ما تا لحظه آخر جنگیدیم که البته باید از هواداران هم تشکر کنم که تا آخرین لحظه از ما در استادیوم حمایت کردند.

گلزن تیم ملی درباره اینکه قطری‌ها به دنبال جنگ روانی در بازی بودند و این موضوع بعد از گل اول ایران به چشم آمد، اظهار داشت: منظورتان بعد از بازی است؟ من که چیزی ندیدم. در یک لحظه دیدم که دعوا شده و فکر کردم داور گلم را آفساید گرفته، اما وقتی فهمیدم گلم قبول شده، از خوشحالی نه چیزی دیدم و نه چیزی شنیدم. اتفاقات خوبی از سوی قطری‌ها رخ نداد و امیدوارم اولین و آخرین بار باشد که این صحنه‌ها را می‌بینیم.

قوچان‌نژاد در خصوص گلی هم که زد، افزود:‌ گل حساسی را زدم و خدا را شکر می‌کنم؛ چراکه ما به گل نیاز داشتیم و نمی‌خواستیم مساوی کنیم، قطری‌ها برای مساوی آمده بودند اما ما لحظه آخر استارت خوبی زدیم و سعی می‌کنیم درچین هم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در مورد استادیوم پر از تماشاگر و حمایتی که از تیم ملی شد، خاطرنشان کرد: خوشحالم که استادیوم پر شد و مطمئناً این برد برای هواداران بود؛ چراکه بدون حمایت آنها این نتیجه به دست نمی‌آمد.

قوچان‌نژاد در مورد وقت‌کشی بازیکنان قطری هم خاطرنشان کرد: ما این مسائل را از قبل می‌دانستیم؛ چراکه آنها اگر یک امتیاز هم می‌گرفتند برایشان مثل برد بود، با این همه برخی از تصمیمات داوری اشتباه بود که البته مهم نیست و فرقی هم نمی‌کند؛ چراکه 3 امتیاز مهم بود که آن را گرفتیم.

 

کد خبر : ۴۰۷۰۰۶